on

In luna indragostitilor, la Veranda Mall, cine iubeste, primeste

15 februarie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

În luna februarie, Veranda Mall dă startul campaniei „Cine iubește, primește”. Vizitatorii care trec pragul centrului comercial între 14 şi 24 februarie se pot înscrie în concurs şi câştiga un inel de logodnă cu diamant, oferit de Diamantini, precum şi premii instant din partea Carrefour Veranda.

„Februarie este luna iubirii şi nu puteam să o lăsăm să treacă fără a sărbători alături de cuplurile care vin la noi. Ne dorim ca cei care vizitează centrul comercial în această perioadă şi care profită de ofertele puse la dispoziţie de cele aproximativ 100 de magazine să fie recompensaţi cu un cadou pe măsură. De această dată, oferim îndrăgostiților șansa de a câștiga un inel de logodnă cu diamant”, a spus Maria Crăciun, Center Manager Veranda Mall.

Marele premiu va fi acordat prin tragere la sorți pe 27 februarie, iar în campanie se pot înscrie toți cei care fac cumpărături în valoare de minimum 150 lei. Mai multe detalii și regulamentul sunt disponibile pe site-ul Veranda Mall.

De asemenea, între 10 februarie - 12 martie, Târgul de Cadouri vine în ajutorul celor care au nevoie de inspiraţie în alegerea darului ideal, având la dispoziţie o gamă variată de produse cosmetice, bijuterii, articole handmade, cărţi, decoraţiuni şi produse specifice celor două sărbători ale iubirii. Iar vizitatorii care doresc să imortalizeze cele mai frumoase momente petrecute alături de persoana pe care o îndrăgesc, sunt invitaţi să se fotografieze în colțul special amenajat, care îi poartă în atmosfera orașului iubirii, Paris.

Pentru o cină romantică, zona de restaurante oferă acces vizitatorilor la cele mai recunoscute branduri naţionale şi internaţionale precum KFC, Sushi Terra, Salad Box, McDonald’s, Oro Toro, Starbucks, Mesopotamia, C House sau Pizza Colosseum.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Legea asigurarii obligatorii a locuintelor poate fi amanata din nou din motive electorale Legea asigurarii obligatorii a locuintelor poate fi amanata din nou din motive electorale
Primul brand de vopsea lavabilă românească susține proiectele de relocare în România, parte din fenomenul social al migrației de la oraș la sat Primul brand de vopsea lavabilă românească susține proiectele de relocare în România, parte din fenomenul social al migrației de la oraș la sat
Bilant: Ce a castigat Romania dupa cinci ani de dezvoltare a pietei imobiliare - 17 Decembrie 2009 Bilant: Ce a castigat Romania dupa cinci ani de dezvoltare a pietei imobiliare - 17 Decembrie 2009
Marea Britanie: Pretul locuintelor a continuat sa scada, in februarie - 30 Martie 2009 Marea Britanie: Pretul locuintelor a continuat sa scada, in februarie - 30 Martie 2009
Kingfisher plc, compania-mama a Brico Depot Romania, a cumparat Praktiker Romania S.R.L. Kingfisher plc, compania-mama a Brico Depot Romania, a cumparat Praktiker Romania S.R.L.
Fondul trebuie trebuie sa fie constituit la nivelul cheltuielilor maxime din anii anteriori Fondul trebuie trebuie sa fie constituit la nivelul cheltuielilor maxime din anii anteriori

Vezi mai multe articole