on

INDAGRA 2022. Despre hărnicie, tehnologie și speranță în mai bine.

02 noiembrie, 2022

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Peste 40.000 de vizitatori, specialiști și public larg, au ajuns la INDAGRA – INDAGRA FOOD 2022, unde au găsit cele mai moderne tehnologii care ușurează activitatea agricolă: drone prevăzute cu un dispozitiv de împrăștiere a pesticidelor, roboți care fac curățenie în ferme, utilaje și echipamente electrice și hibrid, o gamă variantă de îngrășăminte și fertilizanți bio, plantÎn perioada 26 – 30 octombrie, ROMEXPO, împreună cu Camera de Comerț și Industrie a României, a organizat INDAGRA & INDAGRA FOOD – un concept de referință pentru sectorul agricol și alimentar.

 

Timp de 5 zile, la ROMEXPO a fost o continuă interacțiune de business și schimb de experiențe între specialiștii din domeniu. 416 companii din țară și străinătate și-au prezentat portofoliul larg de produse și au găsit noi perspective de dezvoltare și inovare. INDAGRA – INDAGRA FOOD 2022 a înregistrat un grad de internaționalizare de 29% și a ocupat peste 29.000 mp din suprafața Centrului Expozițional.

 

„Împreună am arătat că #INDAGRA - #INDAGRAFOOD înseamnă tradiție, profesionalism și experiență. Mulțumim companiilor prezente pentru fidelitate și încredere! E o adevărată plăcere să colaborăm și să dezvoltăm noi proiecte. De asemenea, le suntem recunoscători și partenerilor pentru sprijinul acordat la ediția de anul acesta. Dragi vizitatori, pentru voi organizăm toate evenimentele și nu există satisfacție mai mare ca atunci când Centrul Expozițional ROMEXPO prinde viață datorită vouă. Vă mulțumim! Ediția din 2023 să ne regăsească mai pregătiți, mai mulți, dar cu aceeași emoție a revederii”, transmite Oana Netbai – PR ROMEXPO.

 

Conceptul a promovat producția sustenabilă a culturilor și a prezentat tehnologiile care asigură un consum redus de energie și de combustibil, dar și procesele care asigură o calitate superioară a alimentelor, precum și instrumentele digitale care accelerează modernizarea sectorului agri-food. În plus, a fost adusă în atenția publicului și ideea de smart farming care se bazează pe metode de protejare a mediului înconjurător și conservarea resurselor.
Cei mai renumiți jucători din industria alimentară au încheiat parteneriate extinse în cadrul #INDAGRAFOOD2022 și au prezentat atât evoluția sectorului alimentar, cât și provocările cu care se confruntă în contextul actual.

 

Evenimentul a reprezentat o reală platformă de business networking și a avut ca temă principală identificarea acelor modalități de procesare, depozitare și transportare a produselor, astfel încât să existe un impact redus asupra mediului.

Cu prilejul INDAGRA – INDAGRA FOOD, au fost organizate și o serie de evenimente conexe de interes pentru publicul specialist. Dintre ele amintim:
 

• Forumul American de Dialoguri Comerciale pentru Securitatea Apei și Alimentelor în România, Moldova și Ucraina;
• Conferința „Cum sună viitorul agriculturii românești? O perspectivă olandezo-română”;
• Conferința „Principalele orientări și provocări ale noii perioade de programare 2023 – 2027”;
• Seminarul „Soluții israeliene inovatoare în sectorul agrifood”;
• Conferința EU ORGANIC SCHOOL;
• Lansarea Agribusinessjob;
• Concursul: ,,TOAMNA CU LUMEA SATULUI".

 

Cele mai frumoase exemplare de animale au fost vedetele INDAGRA – INDAGRA FOOD 2022. Vizitatorii au putut să le admire și, în același timp, au aflat de la specialiști cum se face creșterea și îngrijirea acestora, utilizând cele mai moderne produse, tehnici și echipamente.

Segmentul legumicol a fost de asemenea bine reprezentat de firme de prestigiu, intre care ne-am bucurat sa regăsim echipa de profesioniști de la MARCOSER, care au oferit sfaturi si solutii pasionaților de legumicultură.

Misiunea Casa a fost și anul acesta unul din partenerii media ai INDAGRA – Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei. 

Ne-am dorit acest lucru pentru cititorii noștri fideli, pentru care grădinăritul face parte din preocupările zilnice.

De asemenea, am observat cu plăcere că unii producători de materiale de construcție - cum este VALROM, au dezvoltat linii de produse dedicate segmentului agricol (poți citi mai multe dând click aici: AgriKIT). 

 

AgriKit de la Valrom

 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Radiatoarele: continua traditia intre eficienta, estetica si costuri Radiatoarele: continua traditia intre eficienta, estetica si costuri
Signify si Innovative Bioanalysis demonstreaza eficacitatea lampilor cu radiatii UV-C in dezinfectarea aerului Signify si Innovative Bioanalysis demonstreaza eficacitatea lampilor cu radiatii UV-C in dezinfectarea aerului
Profilul investitorilor interesati de terenuri in aceasta perioada - 9 Ianuarie 2009 Profilul investitorilor interesati de terenuri in aceasta perioada - 9 Ianuarie 2009
My First Fiskars® - conceput pentru copii, impreuna cu copii My First Fiskars® - conceput pentru copii, impreuna cu copii
Ariston Thermo si ELCO au prezentant cele mai noi echipamente termice la editia din acest an a targului ISH Ariston Thermo si ELCO au prezentant cele mai noi echipamente termice la editia din acest an a targului ISH
Incepe iarna cu cele mai in voga piese vestimentare din noua colectie TeX si Fashion Express, exclusiv la Carrefour! Incepe iarna cu cele mai in voga piese vestimentare din noua colectie TeX si Fashion Express, exclusiv la Carrefour!

Vezi mai multe articole