Relaxarea restrictiilor pentru unitatile HoReCa a venit nu doar cu beneficii pentru industrie, ci si cu o serie de obligatii. Desi ultimul an a fost unul dificil din punct de vedere financiar, majoritatea proprietarilor de hoteluri, restaurante si cafenele a investit, lunile acestea, in amenajarea si renovarea business-urilor si ȋn solutii avansate de igiena, pentru a oferi mai multa siguranta clientilor. Ȋn consecinta, vanzarile retailer-ilor de profil au crescut pe acest segment. Doar costul obiectelor sanitare poate ajunge si chiar depasi 5.000 euro, ȋn functie de dimensiunea bailor si a brandurilor alese.
„Spatiile comune, baile si bucatariile din domeniul HoReCa erau amenajate, pana de curand, cu scopul de a indeplini regulile minime impuse de lege. Ȋn pandemie, atat autoritatile, cat si clientii, au venit cu cerinte suplimentare, pentru o igiena sporita si mai multa siguranta. In ultimele luni, am ȋnregistrat o crestere a cererii pentru produsele sanitare antibacteriene, dotate cu functii contactless sau cu un design ce permite curatarea si igienizarea usoara”, spune Vlad Sardescu, coordonator vanzari online al platformei NeaKaisa.ro.
5.000 de euro investitie ȋn obiecte sanitare
,,Va dau exemplul unui restaurant de dimensiune medie, din Centrul Vechi al Capitalei. Pentru amenajarea unei bai cu doua spatii de toaleta, au achizitionat patru vase de toaleta rimless (629 lei/buc), patru rezervoare incastrate cu clapete (1.189 lei/buc), doua seturi instalare pisoare cu actionare pe senzori (2.199 lei/buc), doua pisoare (719 lei/buc), patru lavoare freestanding (1499 lei/buc) si patru baterii pentru lavoar cu senzor (779 lei/buc). Ȋn total, au costat 22.300 lei, adica aproximativ 5.000 euro”, explica Vlad Sardescu.
Noua normalitate impune solutii contactless, design minimalist si materiale usor de curatat
Pe langa masurile clasice impuse de autoritati (amplasarea de covorase dezinfectante, desemnarea de persoane responsabile cu dezinfectarea si igienizarea spatiilor comune, igienizarea constanta a obiectelor manipulate des sau obligativitatea distantarii) localurile, chiar si cele mici si medii, au luat o serie de masuri suplimentare, pentru a spori confortul clientilor.
Potrivit reprezentantilor NeaKaisa.ro, multe unitati HoReCa au ales obiecte sanitare actionate prin senzor (baterii pentru lavoar, toalete, pisoare), dozatoare automate de sapun, dezinfectant sau servetele si usi de acces dotate cu senzor de miscare.
In special in ceea ce priveste mobilierul si obiectele sanitare, au revenit ȋn tendinte materialele uniforme, fara striatii, pentru a fi cat mai usor de curatat. Pana si gresia si faianta cu design sofisticat au fost inlocuite cu solutii simple, din material neted.
Ȋn acelasi timp, minimalismul a devenit designul preferat al industriei. Proprietarii de unitati HoReCa au renuntat la decoratiunile inutile, au modernizat solutiile de aerisire, au mers pe culori deschise si multa lumina. Scopul principal este acela de a crea un mediu sigur, usor de igienizat de catre echipa de curatenie, si in care clientii sa se simta confortabil.
******************************************************************************
NeaKaisa.ro este un brand construit din pasiunea pentru combinatia ȋntre frumos si util – un design interior practic, ȋn care totul trebuie sa fie functional si sa arate impecabil.
Magazinul online a inceput cu o gama restransa de produse pentru casa si gradina si a crescut treptat pana la peste 10.000 de produse disponibile din categorii variate - de la vase de toaleta, lavoare, cazi si baterii baie & solutii complete de amenajare casa, pana la intretinere gradina - generatoare, freze de zapada si compresoare. In peste 6 ani de activitate, platforma a contribuit la amenajarea a peste 20.000 bai, prin vanzarea a peste 45.000 de produse.
Comentarii
Nu exista comentarii.