on

Kingfisher lanseaza brand-ul GoodHome pentru a simplifica activitatea de imbunatatire a locuintei

17 mai, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

 Obiectivul GoodHome este de a simplifica activitatea de imbunatatire a locuintei, astfel incat aceasta sa devina accesibila tuturor;

 GoodHome reprezinta produse si servicii unice, de inalta calitate, la preturi accesibile;

 GoodHome va imbina experienta digitala de cumparare cu cea fizica, printr-un nou concept de magazin

Kingfisher, companie internationala de imbunatatire a locuintei, lanseaza noul brand international GoodHome. GoodHome va oferi o modalitate noua si mai simpla de imbunatatire a locuintei, atat pentru amatori, cat si pentru profesionisti, indiferent daca proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni.

Aceasta actiune marcheaza ultima etapa din procesul de transformare a companiei Kingfisher. In ultimii trei ani, compania a unificat procesul de aprovizionare, a dezvoltat noi game de produse si servicii si a investit in imbunatatirea experientelor digitale omnichannel. Prin intermediul GoodHome, aceste inovatii devin acum vizibile clientilor pentru prima data.

Noul brand isi propune sa revolutioneze piata de imbunatatire a locuintei prin oferirea de produse si solutii unice axate in primul rand pe design, calitate superioara si preturi accesibile. Toate gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experienta clientilor, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare si reamenajare a locuintei. 

Kingfisher testeaza si un concept nou de magazine GoodHome, intr-un format expres. Primul astfel de magazin a fost deschis in Marea Britanie la Wallington, langa Croydon.

GoodHome este rezultatul anilor investiti in analiza felului in care oamenii din Europa isi petrec viata in case de diferite forme, marimi si pe parcursul a diferite perioade de timp. Discutiile cu mii de oameni din 10 tari releva cat de importante sunt casele pentru noi. De asemenea, am aflat cat de stresanta si complicata poate fi activitatea de imbunatatire a locuintei, cat de des pot aparea probleme sau ca unii oameni nu-si permit costul pe care aceste proiecte il implica.

Brandul GoodHome va raspunde provocarilor cu care se confrunta in mod frecvent clientii prin:

Solutii noi. Designerii nostri vor folosi cunostintele acumulate de la clienti pentru a crea produse noi si inovative care vor face imbunatatirea locuintei mai usoara si mai simpla.

Preturi accesibile. Prin aplicarea conceptului de economie de scara si folosirea unui design inteligent, compania va oferi produse de calitate la preturi mici, venind in ajutorul celor care isi doresc cele mai bune solutii la preturi accesibile.

Informatii specializate. In magazine, clientii vor gasi experti care le vor veni in ajutor c informatii necesare in procesul de reamenajare. Compania a creat Academia GoodHome pentru a-si pregati angajatii sa devina experti.

Simplitate. Scopul GoodHome este sa simplifice activitatea de imbunatatire a locuintei pentru clienti, de la conceperea unor instrumente digitale pentru planificarea unui proiect, pana la crearea unor produse care sunt usor de folosit si de instalat. Exemplele includ o baterie care se monteaza dintr-o singura miscare, dar si mobilier de baie modular care se potriveste oricarui spatiu.

Sustenabilitate. Brandul GoodHome este unul sustenabil, produsele fiind create cu aceasta valoare in minte. Bateriile sunt create pentru a avea un consum redus de apa, iar vopseaua are capacitatea de a purifica aerul. De asemenea, prin angajamentul luat de a veni in sprijinul comunitatii, ne vom folosi timpul, cunostintele si resursele pentru a face accesibila activitatea de imbunatatire a locuintei celor in nevoie.

Véronique Laury, CEO Kingfisher, a declarat: „Casele sunt importante pentru oameni. Vor sa le faca mai bune si sa se simta mandri de ele. Dar, adesea, imbunatatirea locuintei poate fi complicata si stresanta, un adevarat cosmar. De aceea, vrem sa transformam complet aceasta activitate, iar imbunatatirea locuintei sa se desfasoare intr-un mod cu totul nou.

Am identificat aceasta oportunitate acum trei ani si am regandit fiecare proces al modului nostru de operare. Am inceput sa punem bazele si sa cream conditiile pentru o experienta noua si inovatoare pentru clienti. GoodHome este urmatoarea etapa incitanta din acest proces de transformare. Momentul in care transformarea devine concreta pentru clienti.

GoodHome este noua noastra propunere de imbunatatire a locuintei pentru clienti, la nivel international, care se bazeaza pe intelegerea profunda a clientilor nostri. Reprezinta toate schimbarile pe care le-am facut – solutii simple, sustenabile, unice si inovatoare, rezistente in timp si accesibile.

GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem pentru ca imbunatatirea locuintei sa fie accesibila tuturor: o noua oferta de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training si noua noastra fundatie caritabila”.

Din luna mai 2019, produsele si serviciile GoodHome vor fi disponibile online si in magazinele B&Q, Castorama si Brico Depôt din Marea Britanie, Franta, Polonia si Romania. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.bricodepot.ro.

Despre Kingfisher

Kingfisher este o companie internationala de imbunatatire a locuintei, cu peste 1.300 de magazine in 10 tari din Europa, Rusia si Turcia si cu o echipa de 77.000 de colegi. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt si Screwfix. Oferim produse si servicii pentru imbunatatirea locuintei pentru aproximativ sase milioane de clienti care fac cumparaturi in magazinele noastre si prin intermediul canalelor online, in fiecare saptamana. Clientii nostri sunt toti cei care doresc sa-si imbunatateasca locuinta, inclusiv profesionisti si experti. Credem ca toata lumea ar trebui sa aiba o locuinta in care sa se imta bine, iar obiectivul nostru este ca imbunatatirea locuintei sa devina accesibila tuturor.
 

Despre GoodHome

GoodHome este noul nostru brand de imbunatatire a locuintei, care va oferi o modalitate noua si mai simpla atat pentru proiecte realizate de amatori, cat si de profesionisti. Va oferi produse si solutii unice, cu focus pe design, de inalta calitate si la preturi avantajoase, astfel ca imbunatatirea locuintei sa devina accesibila tuturor.

GoodHome si logo-ul GoodHome sunt marci inregistrate detinute de Kingfisher group.

Cele mai frecvente 11 proiecte de imbunatatire a locuintei

Proiectele de imbunatatire a locuintei se incadreaza intr-o multitudine de categorii si necesita furnizarea de servicii pentru cei care doresc sa-si gestioneze proiectul de la A la Z - in functie de abilitati, timp si bani. De acum inainte, magazinele si solutiile noastre online vor fi proiectate pentru a oferi suport in  finalizarea cu usurinta a oricarui proiect. Aceasta abordare pe „Proiecte” inseamna ca vom putea oferi clientilor solutii integrate, adecvate, indiferent daca proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni. Pe baza informatiilor despre clientii nostri, am identificat urmatoarele proiecte esentiale pentru nevoile clientilor:

 Modernizarea baii;
 Renovarea peretilor interiori si tavanului;
 Renovarea unui etaj interior;
 Construirea si imbunatatirea sistemului de iluminat;
 Imbunatatirea sistemului de incalzire a casei;
 Crearea si imbunatatirea spatiului din locuinta;
 Intretinerea locuintei – interior si exterior;
 Modernizarea bucatariei;
 Modernizarea, construirea si intretinerea gradinii;
 Securizarea si automatizarea locuintei;
 Unelte pentru orice proiect.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Intretinerea la bloc va fi mai scumpa cu 30% - 4 Februarie 2009 Intretinerea la bloc va fi mai scumpa cu 30% - 4 Februarie 2009
Multe rezervari si ante-contracte de vanzare au fost anulate - 05 Februarie 2009 Multe rezervari si ante-contracte de vanzare au fost anulate - 05 Februarie 2009
O posibila metoda de stimulare a pietei: Schimburile de locuinte - 4 Martie 2009 O posibila metoda de stimulare a pietei: Schimburile de locuinte - 4 Martie 2009
Impozitul pe castigurile din tranzactii imobiliare, 16% Impozitul pe castigurile din tranzactii imobiliare, 16%
Garsoniere in Bucuresti cu preturi de la 34.000 de euro la targurile imobiliare - 26 Martie 2009 Garsoniere in Bucuresti cu preturi de la 34.000 de euro la targurile imobiliare - 26 Martie 2009
Descopera aromele bucatariei italiene cu Ingredientul Secret oferit de Electrolux Descopera aromele bucatariei italiene cu Ingredientul Secret oferit de Electrolux

Vezi mai multe articole