on

KUMA - PARTENER de incredere pentru piata proiectelor din Romania

07 octombrie, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Lavoarul KUMA reprezinta piesa de rezistenta in spatiilor publice, aducand design-ul Nordic, minimalist, in proiectele din Romania. Un element de design creat in Romania cu tehnologie nordica, dar si cu mentalitatea nordica in ceea ce priveste procesul de ofertare, fabricatie si servicii post vanzare.

Lavoarul este cel mai important element al unei bai de utilitate publica, asupra acestuia fiind focalizata intreaga atentie. Un context in care forma si functia se intalnesc intr-un produs esential, care ne poate bucura zi de zi. Aceasta este filozofia cu care sunt proiectate lavoarele KUMA.

Conceptele pentru baie KUMA sunt o prezenta iconica, care se remarca prin volumele continute si grosimile subtile care le confera caracteristici practice si functionale. O micro-arhitectura cu particularitati ce subliniaza caracterul exclusivitatii si al inovatiei. Formele si volume moderne sunt combinate pentru un concept final nu doar atragator din punct de vedere estetic, ci si extrem de practic, pentru a indeplini o serie de cerinte variate si foarte exigente, baia fiind o carte de vizita a spatiilor publice.

 

Conceptele KUMA au o viziune nordica, moderna, a ceea ce inseamna o baie de utilitate publica, un stil de design actual, foarte apreciat. Simtul practic si usurinta in utilizare, aici incluzand si intretinerea, sunt esentiale pentru conceptele de bai publice. Igiena este si ea esentiala, cu atat mai mult cand este vorba despre o clinica sau o scoala. De aceea, unul dintre atuurile KUMA  este acela ca lavoarul si blatul sunt turnate in suprafata continua prevenind acumularea de murdarie si facilitand curatarea. Deasemenea, KUMA are posibilitatea de a turna continuu 2 sau mai multe boluri pe acelasi blat, aspect esential in spatiile publice.

Pe piata romaneasca, majoritatea produselor KUMA sunt destinate proiectelor de amenajari (70%), iar 30% sunt destinate retail-ului. Printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA in Romania se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn, Hilton), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge, Blue Rose, Renault), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

KUMA-PARTENER de incredere pentru piata proiectelor din Romania

La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategica pentru piata proiectelor, de a fi proactiva in crearea preferintei pentru produsele KUMA la toate nivelurile lantului valoric. Acest lucru se materializeaza prin dialogul direct cu firmele de arhitectura, prin participarea la targuri si evenimente de profil si prin parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare, de calitate inferioara.

Pentru toti cei care isi doresc un design diferit, un concept personalizat, KUMA este partenerul ideal care se  asigura ca toate visele si ideile de amenajare vor fi transformate in realitate.

Fii diferit. Alege design-ul. Alege KUMA!

*****

KUMA Romania este o companie daneza-romana infiintata in 1998, subsidiara a KUMA A.S. din Danemarca.

Designul nordic minimalist, tehnologia moderna, standardele inalte de productie si fabricatie, permit obtinerea unor produse de o calitate deosebita, pentru piata din Romania, peninsula Scandinava si alte tari din Europa.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Moment istoric: rata la banca este mai mica decat chiria. Care este explicatia? - 18 martie 2010 Moment istoric: rata la banca este mai mica decat chiria. Care este explicatia? - 18 martie 2010
Ce inseamna PRINT&SIGN; pentru piata est-europeana de imprimare digitala Ce inseamna PRINT&SIGN; pentru piata est-europeana de imprimare digitala
Termopanul se scumpeste cu pana la 10% Termopanul se scumpeste cu pana la 10%
Udrea vinde 3.600 de locuinte ANL. Doar 30% sunt in Bucuresti Udrea vinde 3.600 de locuinte ANL. Doar 30% sunt in Bucuresti
Revenirea pietei imobiliare depinde de ieftinirea terenurilor Revenirea pietei imobiliare depinde de ieftinirea terenurilor
Taxe de mii de euro la terenurile bune Taxe de mii de euro la terenurile bune

Vezi mai multe articole