on

Legrand achizitioneaza* Universal Electric Corporation din SUA si se extinde pe piata infrastructurilor digitale

15 martie, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Legrand isi continua strategia de achizitii care completeaza oferta existenta2 si anunta preluarea Universal Electric Corporation, lider in solutii de distributie a energiei prin bare capsulate pentru centre de date, din SUA.

Legrand reprezinta deja o prezenta notabila pe piata centrelor de date din SUA, avand pozitii de top pe piata cabinetelor Voice-Data-Image (Electrorack, AFCO Systems), a cablarii structurate (Ortronics), PDU3 (Raritan, Server Technology), KVM4 (Raritan), precum si a solutiilor preconectorizate (Lastar/Quiktron).

Solutiile companiei Universal Electric Corporation, comercializate cu precadere sub brandul Starline, reprezinta un etalon pentru piata de profil si au fost recunoscute de-a lungul timpului pentru calitatea lor, pentru usurinta instalarii si a utilizarii.

Aceasta achizitie reprezinta si extinderea prezentei companiei Legrand pe piata globala a infrastructurilor digitale, care se afla pe un trend ascendent, datorita cresterii constante a cererii de date la nivel global si, totodata, o piata in care Grupul detine deja pozitii de lider in mai multe tari. Aflata in apropierea Pittsburgh (statul Pennsylvania), Universal Electric Corporation are peste 450 de angajati si vanzari anuale de peste 175 milioane $.

Despre Legrand

Legrand este specialistul global in infrastructuri electrice si digitale. Solutiile sale complete pentru cladiri rezidentiale, comerciale, de birouri, invatamant, data center, spitale si alte centre de sanatate, hoteluri si constructii industrial il fac un etalon in domeniu pentru utilizatorii din intreaga lume.

In Romania, Grupul Legrand este prezent de peste 20 ani si comercializeaza, prin intermediul distribuitorilor sai, cele mai variate si inovatoare produse din domeniul electric sub umbrela a 15 marci de top dintre care cele mai reprezentative sunt: Legrand, BTicino, Zucchini, Cablofil.

Bazandu-se pe un program in care sunt implicati toti angajatii si partenerii cheie, strategia Legrand pentru o crestere sustenabila include lansarea constanta de produse si servicii de inalta tehnologie adaptate la nevoile si cerintele pietei – inclusiv produsele Eliot* cu o valoare sporita in utilizare.

Legrand a raportat vanzari de aproximativ 6 miliarde de euro in 2018. Compania este listata la Euronext Paris si este o component notabila a indicilor bursieri CAC 40 (cod ISIN FR0010307819).

Eliot este un program lansat in 2015 de Legrand pentru accelerarea utilizarii tehnologiei IoT in oferta sa. Rezultat al unei strategii de inovare a grupului, Eliot isi propune sa dezvolte solutii conectate si interoperabile care sa livreze beneficii durabile utilizatorilor individuali precum si profesionistilor.

1Sub rezerva condițiilor standard precedente.
2Bolt-on: achiţii care completează oferta existentă
3Soluţii de distribuție a energiei electrice prin bare capsulate
4PDU: bloc multipriză pentru rack-uri
5KVM: Tastatură, Video și Mouse.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Fostul sef al Trezoreriei americane a pierdut un milion de dolari la vanzarea unei case Fostul sef al Trezoreriei americane a pierdut un milion de dolari la vanzarea unei case
Numarul autorizatiilor de construire, in scadere cu 3% fata de primul trimestru din 2010 Numarul autorizatiilor de construire, in scadere cu 3% fata de primul trimestru din 2010
Administratorii vechi si noi Administratorii vechi si noi
Montana Campeni a lansat pe piata o noua linie de produse pentru amenajari interioare – Nature Walls Montana Campeni a lansat pe piata o noua linie de produse pentru amenajari interioare – Nature Walls
Frigul scumpeste factura Frigul scumpeste factura
Roca organizeaza prima intalnire din cadrul “jumpthegap talk” in Bucuresti Roca organizeaza prima intalnire din cadrul “jumpthegap talk” in Bucuresti

Vezi mai multe articole