- Hornbach fabrica si in Romania o parte dintre produsele marca proprie
- 90% din vanzarile de plante de interior sunt sub marca proprie
- Calitatea germana garantata de retailer, principalul motiv pentru alegerea marcilor proprii
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, observa, de la an la an, o crestere tot mai mare a vanzarilor de articole sub marca proprie, acest lucru fiind determinat de increderea pe care o au clientii in produsele dezvoltate de catre grupul german.
„Pentru a completa sortimentul existent sau pentru a ne diferentia de concurenta pe un anumit segment, am dezvoltat, de-a lungul timpului, mai multe game de produse, disponibile exclusiv in reteaua de magazine Hornbach. Astfel, observam o crestere constanta a vanzarilor pentru produsele sub marca proprie “, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, produsele marca proprie reprezinta garantia calitatii pe care Hornbach o ofera clientilor. In plus, in functie de denumirea, de spatiul de expunere si de calitatea produsului, acestea se intiparesc in mintea clientilor.
„Un avantaj insemnat este faptul ca aceste produse beneficiaza de un dublu control al calitatii, primul venind din partea firmei producatoare, ca apoi totul sa fie verificat si de catre reprezentantii Hornbach”, a mai spus reprezentantul companiei.
Mugurel-Horia Rusu a subliniat, de asemenea, ca pe piata locala exista o afinitate pentru produsele de origine germana, calitatea acestora fiind un etalon respectat de catre clienti. Acestia opteaza pentru marca proprie Hornbach avand incredere in produsele de calitate germana, dar si in valorile transmise de catre magazinele Hornbach in toti anii de prezenta pe piata locala. De asemenea, angajatii Hornbach cunosc foarte bine marcile proprii si calitatile acestora, astfel incat consilierea clientilor de catre acestia a fost mereu un punct forte pe acest segment.
„In cazul marcilor proprii, Hornbach actioneaza ca un producator: cream specificatiile si ulterior verificam calitatea produselor. Majoritatea articolelor marca proprie sunt fabricate in Germania, dar o parte dintre acestea, precum Soluna (jaluzele), Aron (ferestre), Akkit (sistem de aplicare a gresiei) si Precit (panouri sandwich), sunt produse local “, a mai spus reprezentantul companiei.
In ceea ce priveste gamele de produse unde marcile proprii conduc in vanzari, acestea sunt plantele de interior (FloraSelf), gratarele de gradina (Tennecker), hrana pentru animale (Mr. Beef), vopselurile si lazurile (Hornbach, StyleColor, StyleColor Selection), jaluzelele (Soluna), perdelele si draperiile (Solevita).
Astfel, pe segmentul de plante de interior, FloraSelf realizeaza circa 90% din vanzari, lucru care se datoreaza in primul rand calitatii ridicate. Un alt motiv pentru care clientii opteaza pentru acesta marca este ca, la o mare parte dintre aceste plante, Hornbach ofera garantia cresterii.
In ultimii 30 de ani, aceasta marca s-a dezvoltat enorm in ceea ce priveste calitatea sortimentului – pamant, seminte, ingrasaminte, plante si unelte pentru plantare. In plus, Hornbach lucreaza in permanenta pentru a concepe produse functionale si orientate catre client. FloraSelf reprezinta, in primul rand, calitate verificata permanent (productie conform „directivei ecologice UE “), dar, foarte important, respecta si principiul sustenabilitatii.
O alta preferinta a clientilor romani pentru marca proprie se regaseste la categoria de vopseluri. Dintre marcile proprii, se remarca astfel Hornbach Meister Polar – vopsea lavabila de calitate, fara conservanti, mata, sau Hornbach StyleColor – gama de vopsea gata colorata, cu efecte creative. Pe segmentul de jaluzele, rulouri sau galerii, se opteaza tot mai des pentru marca proprie Soluna.
Si ferestrele pentru locuinta marca Aron, fabricate in Romania, sunt tot mai alese de clienti deoarece pun accent pe o fiabilitate si inovatii tehnice, alaturi de un design atractiv. Nu in ultimul rand, pe segmentul de baterii, marca Avital este in topul vanzarilor datorita unui raport optim intre calitate si pret, dar si a designului atractiv.
In total, in magazinele Hornbach din Romania exista 50 de marci proprii.
###
Despre grupul Hornbach
Fondata in anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 161 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 7 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara, Sibiu si Oradea).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. Hornbach le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment, iar consilierea oferita de specialistii companiei direct la raft si serviciile puse la dispozitie in fiecare magazin sunt foarte apreciate.
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 22.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.
###
Comentarii
Nu exista comentarii.