on

Miele confirma cresterea si la nivel de grup, +6,5% in 2020

17 februarie, 2021

comenteaza trimite unui prieten printeaza

  • Cifra de afaceri de 4,5 miliarde de euro
  • Aspiratoarele si echipamentele frigorifice, vedetele anului 2020

 

Cu o cifra de afaceri de 4,5 miliarde de euro in 2020, cel mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium depaseste toate provocarile si confirma soliditatea brandului. Astfel, grupul Miele incheie anul fiscal cu un avans considerabil, de +6,5%, dublu fata de rezultatele inregistrate in 2019.

 

Considerat de catre Comitetul Executiv al Miele un real montaigne rousse, 2020 a parut un an de sacrificiu, in special in perioada martie-mai, cand brandul a fost nevoit sa opreasca productia de serie in toate fabricile sale. Perioada de vara a adus insa un apetit crescut al clientilor pentru electrocasnice premium, in special ca urmare a redirectionarii fondurilor de calatorii in astfel de investitii.

 

Igiena casei, prioritara la nivel mondial

 

Dorinta unei case igienizate si sigure a fost una dintre prioritatile clientilor Miele atat in Romania, cat si la nivel mondial. Astfel, cele mai importante cresteri in ceea ce priveste tipurile de produse achizitionate au fost inregistrate de catre aspiratoare si echipamente frigorifice. Modelul Triflex HX1, aspiratorul vertical 3 in 1, a fost vedeta categoriei, in timp ce frigiderele si congelatoarele au fost solutia ideala pentru clientii Miele care si-au dorit pastrarea prospetimii alimentelor pe termen lung. O atentie deosebita a fost acordata si articolelor vestimentare, pentru a caror curatare clientii au ales noile modele de masini de spalat rufe si uscatoare, ce includ programe certificate de igienizare.

 

Timpul petrecut majoritar acasa a generat un interes crescut si pentru echipamentele de bucatarie. Consumatorii care si-au dorit sa isi dezvolte aptitudinile de bucatari au ales optiunile smart oferite de noua generatie incoporabila 7000, ce include cuptoare si plite premium, ce pot fi conectate la aplicatia Miele. Complementar, investitiile au fost directionate si spre masinile de spalat vase din aceeasi generatie.

 

Noi directii de business

 

Odata cu situatia provocata de noul coronavirus, Miele a decis sa isi extinda expertiza in produse si solutii de igienizare si in sectorul purificarii aerului. Incepand cu 2021, productia Miele AirControl, primele purificatoare din portofoliu, va incepe in fabrica din Lehrte. Echipamentul va oferi o filtrare in 6 etape a aerului din incapere si o rata de retentie a bacteriilor, fungilor si virusurilor de 99,995%. Noile produse sunt destinate utilizarii in spatii publice, precum scoli, magazine sau birouri.

Despre Miele

Miele este cel mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatura de gatit, de coacere si de gatit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, masini de spalat vase si produse de ingrijire pentru haine si pardoseli. Acestei linii de produse i se adauga masinile de spalat vase, masinile de spalat rufe si uscatoarele pentru uz comercial, precum si aparatura de spalare-dezinfectare si sterilizare a instrumentelor destinate utilizarii in activitatile medicale si de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondata in 1899, are opt filiale de productie in Germania si cate o filiala in fiecare dintre tarile urmatoare: Austria, Cehia, China si Romania. Cifra de afaceri a companiei in anul 2019/20 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 71% vanzari in afara Germaniei. Miele este reprezentata prin filiale proprii si de importatori in aproape 100 de tari. Compania Miele se afla in proprietatea celei de-a patra generatie a familiei fondatoare, are o forta de munca de aproximativ 20.944 de persoane, cu 11.066 de angajati in Germania. Sediul companiei se afla in Gütersloh/Westphalia, Germania.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Sectorul privat, principalul motor de crestere al vanzarilor pentru cazanele ELCO Sectorul privat, principalul motor de crestere al vanzarilor pentru cazanele ELCO
JYSK si Hope and Homes for Children lanseaza campania „Am nevoie de tine”, impreuna cu un videoclip caritabil JYSK si Hope and Homes for Children lanseaza campania „Am nevoie de tine”, impreuna cu un videoclip caritabil
Creditul mediu pentru casa, prea mic fata de preturi Creditul mediu pentru casa, prea mic fata de preturi
Constructii la marginea lanului Constructii la marginea lanului
Cel mai scump apartament din Londra a fost vandut cu 153 de milioane de euro. Cat va costa mobilarea lui Cel mai scump apartament din Londra a fost vandut cu 153 de milioane de euro. Cat va costa mobilarea lui
Cum ne protejam in aceste vremuri tulburi?! Cum ne protejam in aceste vremuri tulburi?!

Vezi mai multe articole