on

Miele deschide la Constanta al treilea magazin propriu din Romania

16 iunie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

• Investitia in noul magazin s-a ridicat la 120.000 de euro
• Miele Point Constanta este amplasat in centrul istoric al orasului

Bucuresti, 15 iunie 2017 - Miele, compania numarul unu in productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, deschide la Constanta al treilea magazin propriu din Romania. Cu o suprafata de 100 de metri patrati, acesta este amplasat in centrul istoric al Constantei si expune toate categoriile de produse Miele disponibile in Romania: de la detergenti si accesorii, aspiratoare, masini de spalat rufe, frigidere si pana la electrocasnice incorporabile mari si mici (masini de spalat vase, cuptoare, plite si hote), sisteme de calcat si espressoare freestanding. Investitia totala in magazinul de la malul marii s-a ridicat la 120.000 de euro. 

“Magazinul a fost amenajat după acelasi concept si design ca si magazinul Miele Point din Bucuresti. Spatiul din Constanta face parte din strategia Miele de consolidare a brandului in Romania si preconizam ca in 2-3 ani acesta va genera aproximativ 5-7% din vanzari. Am ales de aceasta data zona metropolitana Constanta pentru ca este una dintre cele mai mari din Romania, asadar exista potential si ne-am gandit că este si principala destinatie turistica a romanilor pe timp de vara”, a declarat Loredana Butnaru, director Miele Romania. 

Miele Point Constanta se alatură astfel celor doua magazine proprii din Bucuresti (showroomul Miele din Piata Presei Libere si magazinul Miele Point Dorobanti), dar si seriei de magazine exclusive Miele deschise pana acum in regim de franciza in cinci orase din tara: Sibiu, Targu Mures, Deva, Brasov si Cluj-Napoca. 

In prezent, produsele Miele se pot gasi in peste 60 de magazine din Romania, care se inscriu in cinci categorii: parteneri Miele exclusiv, in cadrul carora sunt comercializate doar electrocasnicele brandului, magazine proprii, retele de magazine specializate in vanzarile de mobilier de lux, dar si retele si magazine independente de electroIT.

Despre Miele 

Exista doar cateva branduri in lume ce respecta aceeasi viziune, traditiile si standardele calitative inalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atat mai putine reprezinta afaceri de familie sustenabile sau se bucura de recunoastere la nivel international. Una singura dintre acestea, insa, este renumita pentru a fi creat si oferit lumii cele mai inovatoare echipamente electrocasnice din istorie. Fondata in 1899, compania Miele a fost de la bun inceput o afacere de familie, apartinand familiilor Miele si Zinkann – aflate astazi la a patra generatie. Filosofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflecta in toate produsele Miele, prin pasiunea investita in dezvoltarea de noi tehnologii pentru a transforma si reinventa experienta in utilizarea echipamentelor electrocasnice. 

Astfel, Miele a devenit cel mai mare producator independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 18.000 de angajati, prezent in 47 de tari prin subsidiarele proprii de vânzări si in 50 de tari prin intermediul distribuitorilor si importatorilor. In anul financiar 2016/2017 a obtinut vanzari in valoare totala de 3,71 de miliarde de euro. 

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de intretinere a rufelor; masini de spalat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, racitoare de vinuri. In plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) ofera sisteme de intretinere a rufelor si masini de spalat vase pentru uz profesional, dar si aparatura pentru sterilizarea instrumentelor medicale si de laborator. In 2007, Miele Appliances SRL si-a deschis portile si in Romania, una dintre principalele tari din Europa de Sud-Est care proiecteaza o perspectiva noua asupra afacerilor Miele la nivel global. 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

SYMMETRICA: De unde aleg clientii finali sa cumpere pavajul SYMMETRICA: De unde aleg clientii finali sa cumpere pavajul
Explozia de proiecte de retail va micsora chiriile cu 10-25% Explozia de proiecte de retail va micsora chiriile cu 10-25%
Bucataria Electrolux - Un spatiu culinar unde creativitatea si functionalitatea primeaza Bucataria Electrolux - Un spatiu culinar unde creativitatea si functionalitatea primeaza
Unde sunt chiriile dupa doi ani de scadere Unde sunt chiriile dupa doi ani de scadere
Intregul catalog de produse Roca, acum disponibil si intr-o noua aplicatie pentru smartphone-uri si tablete Intregul catalog de produse Roca, acum disponibil si intr-o noua aplicatie pentru smartphone-uri si tablete
Dobanda fixa sau variabila? Dobanda fixa sau variabila?

Vezi mai multe articole