- Miele, parteneriat culinar cu FC Bayern pentru Allianz Arena si alte locatii ale clubului german, incepand cu noul sezon al cupei Bundesliga
- Experiente culinare exclusiviste, create special pentru meciurile desfasurate acasa la FC Bayern
- „Arena de gatit” – scoala de gastronomie cu Chef Kevin von Holt va fi lansata in curand
O data cu inceperea noului sezon al cupei Bundesliga, Miele si FC Bayern aduc arta culinara la nivelul Ligii Campionilor si lanseaza Miele Lounge, noul spatiu culinar de pe Allianz Arena. Spatiul de gatit este scopul colaborarii dintre Miele si echipa multipla campioana, anuntat inca de anul trecut. In contextul pandemiei de Coronavirus, meciurile au fost sistate, iar publicul a asteptat cu interes reluarea competitiilor cu participare in tribune.
Privelistea din Miele Lounge, cu vedere la arena, este impresionanta, mai ales cand echipa evolueaza si au loc evenimente sportive de talie mondiala. Mai mult, degustarile au loc intr-o atmosfera calda: atunci cand meciurile se desfasoara acasa, sunt invitati parteneri ai FC Bayern, care se pot bucura de servicii premium oferite de MChef, o filiala Miele pentru mancare gourmet, care a creat un meniu nou, exclusiv pentru lounge-ul de pe Allianz Arena. MChef ofera experienta unei bucatarii de top acasa sau la birou, cu preparate apetisante, servite in portelan, gata de gatit in cuptorul Dialog Miele. (click aici pentru mai multe detalii despre cuptoarele Dialog).
In zilele fara meciuri, zona de lounge este transformata in zona de gatit. Aici, renumitul Chef Kevin von Holt, din Hamburg, va conduce ceea ce probabil este cea mai inovatoare scoala de gastronomie din Germania. „Alaturi de invitatii mei, vom crea o experienta gastronomica unica, folosind ingrediente care sunt in egala masura specifice acestei regiuni, dar si disponibile in acest sezon, totul cu o priveliste care iti taie respiratia”, a spus von Holt, care este nerabdator sa inceapa activitatea pe Allianz Arena. (click aici pentru mai multe detalii despre Arena de gatit coordonata de Kevin von Holt).
Creatiile culinare ale lui chef von Holt sunt inspirate de FC Bayern, astfel ca includ, de exemplu, creveti rosii pe un mozaic in culorile traditionale ale clubului de fotbal, cu ridiche bavareza asezonata cu trufe si pepene rosu flambat. In zilele cand echipa nu are meci, Miele invita partenerii la evenimente speciale, cu o ospitalitate de exceptie. Acestea sunt completate de tururi VIP ale stadionului, degustari de cafea si vin si chiar concerte private, intotdeauna insotite de meniuri rafinate asigurate de chef.
„Miele si FC Bayern Munchen – parteneriatul perfect dintre doua branduri premium, fiecare dintre ele cu o traditie lunga, capabile sa inspire fanii mereu si mereu”, spune Dr. Axel Kniehl, Director Executiv de Marketing si Vanzari pentru Miele Group. Colaborarea se va desfasura de-a lungul a trei sezoane. In plus fata de dezvoltarea zonei de lounge de pe arena, Miele a dotat cu echipamente de bucatarie si sediul central al Bayern Munchen, Säben St., dar si noul „FC Bayern World” din centrul orasului Munchen.
Cladirea „FC Bayern World”, dispusa pe 7 etaje, combina magazinul emblematic al clubului, doua restaurante si un hotel tip boutique. Etajul superior al hotelului gazduieste o locatie pentru evenimente cu vedere spectaculoasa la Frauenkirche, faimoasa Biserica a Maicii Domnului - si o bucatarie exclusiva pentru demonstratii cu public. Incepand de iarna aceasta, in acest loc sunt planificate evenimente gastronomice restranse cu bucatari cunoscuti. „Acest parteneriat arata modul in care pot colabora cu succes doua branduri de traditie - unul de sport, iar celalalt care se bazeaza pe tehnologie inovatoare. Ne bucuram ca Miele face parte din echipa noastra acum si impreuna putem sa le oferim noi experiente fanilor”, spune Andreas Jung, membru al Consiliului de Administratie al FC pentru Marketing, Sponsorizare si Evenimente.
Ambele companii sunt in proces de dezvoltarea a unui parteneriat si in China, una dintre pietele cheie de crestere ale Miele. Atat clubul sportiv, cat si Miele au multi fani acolo, iar activitatile lor sunt urmarite cu aviditate pe retelele sociale. Miele, de exemplu, este partener al turneului traditional de vara al FC Bayern, care este din nou pe lista de meciuri planificate pentru anul urmator, dupa o pauza indusa de pandemie. In plus, Miele planifica un spot publicitar pentru piata chineza, cu campioni ai Germaniei care au batut recorduri.
Despre Miele
Miele este cel mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatura de gatit, de coacere si de gatit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, masini de spalat vase si produse de ingrijire pentru haine si pardoseli. Acestei linii de produse i se adauga masinile de spalat vase, masinile de spalat rufe si uscatoarele pentru uz comercial, precum si aparatura de spalare-dezinfectare si sterilizare a instrumentelor destinate utilizarii in activitatile medicale si de laborator (Miele Professional).
Compania Miele, fondata in 1899, are opt filiale de productie in Germania si cate o filiala in fiecare dintre tarile urmatoare: Austria, Cehia, China, Romania si Polonia, dar si doua fabrici de productie apartinand filialei sale italiene Steelco. Cifra de afaceri a companiei in anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vanzari in afara Germaniei. Miele este reprezentata prin filiale proprii si de importatori in aproape 100 de tari. Compania Miele se afla in proprietatea celei de-a patra generatie a familiei fondatoare, are o forta de munca de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajati in Germania. Sediul companiei se afla in Gütersloh/Westphalia, Germania.
Comentarii
Nu exista comentarii.