Peste 150.000 de vizitatori în Veranda în weekendul de deschidere

01 noiembrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Veranda, cel mai nou centru comercial din București și primul din Obor, a înregistrat peste 150.000 de vizitatori în weekendul de deschidere.

Proiectul este primul mall de proximitate din Capitală și a fost inaugurat pe 27 octombrie, în urma unei investiţii românești de 60 de milioane de euro, aducând o ofertă complementară celei existente în zonă.

“Ne-am implicat foarte mult în livrarea unui proiect modern și complementar zonei, astfel încât să deservim cât mai bine comunitatea din Obor. Cei peste 150.000 de vizitatori care ne-au trecut deja pragul au validat toate eforturile noastre. Preconizăm un număr mare de vizitatori în momentul lansării, însă aceste cifre ne-au depășit toate așteptările și le mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul centrului comercial Veranda.

“Proiectul nostru este în primul rând un mall de proximitate, gândit pentru cei 430.000 de locuitori care stau la doar câteva minute de proiect, dar și pentru bucureștenii care vin constant în zona Obor, pentru opțiunile pe care le aveau până acum aici. Accesul facil nu a aglomerat zona în weekend. În primul rând, odată cu deschiderea, vizitatorii au avut la dispoziție 1200 de locuri de parcare noi, care au preluat multe dintre mașinile care erau parcate anterior pe stradă. În al doilea rând, am avut un procent mare de pietoni care au folosit mijloacele de transport în comun, situate în apropiere", a adăugat Andrei Pogonaru.

Centrul comercial este deservit de 16 linii de transport în comun și de stația de metrou Obor, aflată la mai puțin de 400 de metri distanţă de proiect. În același timp, pentru a facilita accesul, dar şi pentru a fluidiza traficul din zonă, Veranda a investit peste 2 milioane de euro în modernizarea infrastructurii. Lucrările presupun extinderea străzii Ziduri Moşi cu câte o bandă pe sens și mărirea suprafeței trotuarului pe ambele părți. De asemenea, va fi creat și un refugiu pentru tramvai, care nu exista până acum, iar o cât mai bună sincronizare a semafoarelor din apropiere a făcut parte din proiect. În același timp, vizitatorii au la dispoziție aproximativ 1.200 de locuri de parcare.

În weekendul de deschidere, în centrul comercial au avut loc o serie de activităţi destinate vizitatorilor de toate vârstele, sub conceptul de Street Art. Aceștia au participat la spectacolele oferite de magicianul Antonio, un moment cu baloane de săpun realizat de Claudia Stroe, acrobaţi pe picioronge, concerte, precum şi ateliere educative pentru copii derulate de Fundaţia United Way.

Veranda are o suprafaţă de 30.000 de metri pătrați şi oferă vizitatorilor o esplandă unică, de 15.000 de metri pătrați, cel mai mare loc de petrecere a timpului liber din sectorul 2. Centrul comercial include mai multe premiere, deschizându-se aici primul magazin Tati și singurul hipermarket Carrefour din această zonă a Bucureștiului, care vine și cu un concept nou. Totodată, în zona de fashion, oferta este întregită de branduri precum H&M, C&A, CCC, LC Waikiki, Deichmann, Pepco sau Salamander. Printre chiriași se mai numără Sephora, Gerovital, Yves Rocher, dm sau Kitchen Shop.

Zona de restaurante are un design modern, fiind situată la primul nivel al centrului comercial, și include chiriași precum KFC, Oro Toro, Mesopotamia, McDonald’s, Salad Box și Sushi Terra. Veranda găzduiește și prima cafenea Starbucks din zonă.

Centrul comercial are ca agent unic de închiriere compania de consultanţă imobiliară CBRE, care se ocupă și de managementul Veranda.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Produsele TeraGlass au ajuns in 12 tari in 2018. Peste 70% din cifra de afaceri provine din export Produsele TeraGlass au ajuns in 12 tari in 2018. Peste 70% din cifra de afaceri provine din export
VEKA aduce in Romania o inovatie in domeniul sistemelor de profile PVC: VEKA SPECTRAL VEKA aduce in Romania o inovatie in domeniul sistemelor de profile PVC: VEKA SPECTRAL
Praktiker Romania continuă campania educaţională - ORA DE CREAȚIE și ajunge în Ploiești Praktiker Romania continuă campania educaţională - ORA DE CREAȚIE și ajunge în Ploiești
Distrigaz Sud vrea sa scumpeasca gazele cu 12% Distrigaz Sud vrea sa scumpeasca gazele cu 12%
Blocul mic si nou se bate la pret cu cartierul mare Blocul mic si nou se bate la pret cu cartierul mare
Subventii pentru locuinte Subventii pentru locuinte

Vezi mai multe articole