"PlanRadar Connect" va îmbunătăți automatizarea software-ului fără a fi nevoie de programare
Astăzi, PlanRadar, una dintre cele mai importante platforme de gestionare digitală a proiectelor imobiliare și de construcții din Europa, și-a îmbunătățit capacitățile de integrare digitală prin lansarea PlanRadar Connect.
Realizat de platforma de top, Workato, specializată în automatizarea întreprinderilor, PlanRadar Connect este menit să îmbunătățească conexiunea soluțiilor tehnologice, permițând utilizatorilor PlanRadar sincronizarea cu alte aplicații, fără a fi nevoie de codificare complexă.
Îmbunătățirile vor oferi o mai mare flexibilitate bazei de clienți PlanRadar, îmbinând software-ul și procesele de lucru existente cu funcționalitatea premiată a platformei, contribuind astfel la economisirea timpului, la îmbunătățirea fluxului de lucru și a acurateței, evitând în același timp silozurile de date care dăunează performanței.
Runda recentă de investiții de 69 de milioane de dolari din "Seria B", atrasa de PlanRadar la inceputul anului, este, de asemenea, menită să sporească capacitățile de cercetare și dezvoltare ale companiei, ajutând la finanțarea unui nou centru tehnologic și a unei echipe dedicate inovării de produse pentru o interoperabilitate mai rapidă și mai ușoară cu alte programe și software.
Ibrahim Imam, co-fondator și co-CEO al PlanRadar, a declarat: "Pe măsură ce industria construcțiilor continuă să evolueze în cadrul erei digitale, găsirea unor modalități eficiente de automatizare a proceselor de lucru a devenit crucială pentru îmbunătățirea livrării proiectelor și a performanței afacerii. Acesta a fost catalizatorul pentru PlanRadar Connect.
Dorim să îmbunătățim interoperabilitatea, eliminând barierele de incompatibilitate care apar în cazul utilizării mai multor sisteme tehnice, ceea ce duce de cele mai multe ori la inconsecvențe în date și muncă suplimentară prin duplicarea proceselor. Prin crearea unei modalități simple de a se interconecta cu tehnologia existentă, companiile pot lucra mai inteligent și pot atinge un nivel mai mare de acuratețe atunci când vine vorba de valorificarea datelor. Este o abordare centralizata si sistematizata, catre care ar trebui să tindă întreaga industrie."
Noua funcționalitate se va adăuga la API (Application Programming Interface) existent al software-ului, ceea ce va face integrarea cu peste 200 de conectori predefiniți (Outlook, Dropbox, Jira, SAP și Microsoft Dynamics) mai rapidă și mai ușoară.
Într-un mediu în care schimbul de informații este acum esențial pentru succesul unui proiect, PlanRadar Connect induce niveluri mai mari de comunicare și colaborare între echipe, creând o pistă de audit etanșă a procesului decizional.
"Pe măsură ce industria construcțiilor caută să maximizeze eficiența, observăm o cerere tot mai mare de automatizare rapidă a fluxurilor de lucru care să conecteze echipele de la birou, precum și cele de pe teren în fiecare etapă a ciclului de viață al proiectelor de construcții. PlanRadar Connect este un exemplu excelent al platformei low-code/no-code de la Workato, care permite tuturor să creeze cu ușurință automatizări personalizate pentru a muta informații și sarcini critice ale proiectului între PlanRadar și alte peste 200 de aplicații de afaceri esențiale." afirma Gautham Viswanathan, Chief Product Officer la Workato.
Ibrahim Imam, co-fondator și co-CEO al PlanRadar completeaza: "Dacă industria construcțiilor dorește să atingă firul de aur al informației și să îmbrățișeze cu adevărat transformarea digitală, atunci trebuie să puna accent in primul rand pe compatibilitatea tehnologică. Acesta este doar cel mai recent pas în dezvoltarea continuă a software-ului nostru, utilizat deja zilnic de 100.000 de profesioniști din peste 60 de țări. Așteptăm cu nerăbdare să auzim feedback-ul pozitiv din partea clienților noștri, odată ce vor începe să implementeze PlanRadar Connect în propriile soluții software existente."
Pentru a afla mai multe despre PlanRadar Connect, puteți accesa: https://www.planradar.com/ro/connect/ .
Despre PlanRadar
PlanRadar este o soluție SaaS de gestionare pe teren, bazată pe cloud, independentă de platformă și dispozitiv, pentru documentație și comunicare în cadrul proiectelor de construcții și imobiliare. Poate fi utilizată pentru gestionarea defecțiunilor și a sarcinilor, întreținere, inspecții ale clădirilor, documentație de construcție, predări și multe altele. Folosind o aplicație web sau aplicații pentru toate smartphone-urile și tabletele (iOS, Android și Windows), echipele pot partaja planuri digitale sau modele BIM, pot comunica și urmări orice tip de informații. Prin digitalizarea fluxurilor de lucru, PlanRadar reduce frecvența erorilor, economisește timp pentru toate părțile implicate și permite o creștere enormă a eficienței: clienții raportează economii de până la 7 ore de lucru pe săptămână. Cu sediul central în Viena, Austria, compania permite în prezent unui număr de peste 14.500 de clienți din peste 60 de țări să urmărească, să se conecteze și să rezolve toate proiectele de construcții și imobiliare din întreaga lume.
Despre Workato
Workato este cea mai importantă platformă de automatizare a întreprinderilor. Recunoscută ca lider pe piata, Workato este singura platformă care permite atât companiilor, cât și departamentului IT, să își integreze aplicațiile, să automatizeze fluxurile de lucru și să obțină rezultate în timp real din evenimentele de afaceri, fără a compromite securitatea și guvernanța. Workato se bucură de încrederea a peste 7.000 de branduri de top din lume și a celor mai inovatoare companii cu cea mai rapidă creștere. Pentru mai multe informații, vizitați www.workato.com.
Blog: http://www.workato.com/blog
Business Systems Community: https://systematic.workato.com/
Twitter: http://www.twitter.com/workato
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/workato
Comentarii
Nu exista comentarii.