on

Praktiker lanseaza o noua campanie promotionala cu mii de premii de sezon

06 iulie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București, iulie 2015 - Praktiker lansează campania promoțională a lunii iulie, prin care toți clienții care achiziționează produse în valoare de peste 200 RON primesc automat 1 L de bere Bucegi®. Campania se desfășoară în colaborare cu HEINEKEN România, în perioada 1 - 31 iulie 2015, în toate magazinele Praktiker din București și din ţară.

“Obiectivul nostru este să creăm o experiență de cumpărare completă pentru clienții Praktiker. Astfel, oferim o gamă extinsă de peste 40 000 de produse și servicii conexe, aducem tot timpul produse noi și ne extindem rețeaua, și poate cel mai important, oferim un preț corect. În plus, clienții care fac cumpărături în magazinele Praktiker primesc întotdeauna și un cadou” a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.

Această inițiativă face parte din seria campaniilor prin care Praktiker dorește să premieze clienții fideli. Astfel, în luna aprilie, clienții Praktiker au primit cadou grătare și cărbuni, în luna mai, vouchere de combustibil LUKOIL, iar în luna iunie, cei care au achiziționat produse din magazinele Praktiker au fost recompensați cu produse de vacanță constând în palete de tenis, ping pong și saltele de plajă.

Campania se desfășoară pe toate canalele media: OOH, TV, radio etc.

În prezent, Praktiker are 28 de magazine în ţară şi în Bucureşti și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților atât pentru gama extinsă de peste 40.000 de produse, cât și pentru calitatea acestora.

*Regulamentul integral al campaniei este disponibil în magazine sau pe www.praktiker.ro

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Compania care se dezvolta in forta si in timpul pandemiei de Coronavirus Compania care se dezvolta in forta si in timpul pandemiei de Coronavirus
Romanii nu mai au bani sa-si termine casele - 02 septembrie 2010 Romanii nu mai au bani sa-si termine casele - 02 septembrie 2010
BASF isi certifica voluntar panourile de izolatie Styrodur BASF isi certifica voluntar panourile de izolatie Styrodur
PlanRadar atrage 69 de milioane de dolari pentru a digitaliza industria globala de constructii si imobiliare PlanRadar atrage 69 de milioane de dolari pentru a digitaliza industria globala de constructii si imobiliare
Explozie de cereri pentru inchirieri Explozie de cereri pentru inchirieri
Proprietarii nu tin cont de cursul valutar: Au crescut preturile apartamentelor Proprietarii nu tin cont de cursul valutar: Au crescut preturile apartamentelor

Vezi mai multe articole