on

Praktiker se repoziţionează într-un specialist DIY soft affordable

30 iunie, 2014

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Compania Praktiker România a demarat campania de imagine „De la casa la acasă”, din dorinţa de a repoziţiona brandul Praktiker pe piaţa de DIY din România. Campania vine în întâmpinarea clienţilor cu noi soluţii pentru personalizarea casei într-o manieră dinamică şi prietenoasă, diferită faţă de ce exista până acum în piaţa de DIY.

Mai mult, începând din această vară, Praktiker îmbunătăţeşte experienţa de cumpărare printr-o semnalistică mai bună în magazine şi expoziţii care vor pune în valoare produsele şi atelierele prin care clienţii vor experimenta produse inovative. De asemenea, marca proprie Praktiker va cuprinde o gamă mai largă de produse, pe mai multe categorii. Astfel, compania îşi doreşte să vină întotdeauna în întâmpinarea clienţilor săi, oferindu-le cel mai bun raport calitate preţ. Mai mult, Praktiker acordă o atenţie deosebită clienţilor fideli, prin dezvoltarea unor oferte speciale, personalizate.

De la mecanisme promoţionale inedite, reduceri şi vouchere cadou, la spaţii de coffee shop special amenajate, magazinele Praktiker oferă locaţia ideală pentru o experienţă de cumpărături plăcută şi relaxantă.
„Ne dorim să fim alegerea numărul 1 a femeilor pentru care căminul  reprezintă o sursă de relaxare şi inspiraţie, care sunt mereu la curent cu ultimele tendinţe de reamenajare şi să întărim legătura emoţională a acestora cu cel mai drag spaţiu - casa.
Dorim, de asemenea, să devenim un partener de încredere pentru români în viaţa de zi cu zi, prin calitatea produselor pe care le selectăm şi le aducem în magazinele Praktiker. Scopul nostru este să venim în întâmpinarea clienţilor cu soluţii adaptate nevoilor lor, prin amenajarea casei într-un spaţiu aspiraţional. Eficienţa, încrederea şi creativitatea reprezintă cuvintele cheie care ne definesc. „De la casa la acasă” este mesajul pe care îl transmitem începând din această vară şi ne dorim să devenim prima opţiune atunci când românii se gândesc la cuvântul acasă.” a declarat Omer Susli, noul proprietar al companiei Praktiker România.

Noul slogan „De la casă la acasă” subliniază faptul că orice locuinţă poate fi uşor personalizată şi transformată  într-un spaţiu viu si călduros,  ce reflectă personalitatea fiecărei familii. Proiectele de reamenajare pe home & garden vor putea fi uşor şi rapid de implementat, datorită extinderii gamelor actuale de produse prin introducerea de colecţii şi chiar de game noi de produse pentru casă, dar şi prin îmbunătăţirea raportului calitate/pret, pe care s-a pus accentul.

Prin noul slogan şi imagini specifice vieţii cotidiene a românilor, campania aduce Praktiker mai aproape de români, împrumutând câteva din calităţile care îi caracterizează pe aceştia: creativitate, optimism şi umor. Mai mult, noua poziţionare este firească deoarece Praktiker este o companie construită în baza entuziasmului, efortului şi dedicării celor peste 2.000 de angajaţi români care contribuie la succesul companiei.
Repoziţionarea va fi comunicată prin intermediul principalelor canale de comunicare precum TV, presă scrisă, internet, outdoor şi iniţiative de PR.
În prezent, compania are 27 de magazine Praktiker în ţară şi în Bucureşti, fiind recunoscut pentru calitatea produselor oferite si apreciat de clienti, ca singurul magazin de specialitate, unde se poate folosi cardul Avantaj.

Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice, materiale de constructii şi produse pentru grădinărit. Acestei varietăţi de produse i se adaugă gama de servicii adaptate, la care clienţii au acces direct în magazin: comenzi speciale, combinare cromatică pentru vopsele, servicii financiare, livrare produse, garanţie retur şi servicii de cusut.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Vanzarea apartamentelor noi - in etapa cash - 02 Martie 2009 Vanzarea apartamentelor noi - in etapa cash - 02 Martie 2009
Creditul in lei pentru case se lupta pentru o cota de piata mai mare Creditul in lei pentru case se lupta pentru o cota de piata mai mare
Black Friday la Miele: clientii isi aleg singuri reducerile Black Friday la Miele: clientii isi aleg singuri reducerile
Incep cele mai importante evenimente din agricultura, alimentatie, ambalaje si bauturi Incep cele mai importante evenimente din agricultura, alimentatie, ambalaje si bauturi
Chiriile bucurestene s-au diminuat si cu 4,5% intr-o luna - 10 Septembrie 2009 Chiriile bucurestene s-au diminuat si cu 4,5% intr-o luna - 10 Septembrie 2009
Consumul de energie termica, mai mic cu 30% in ultima iarna Consumul de energie termica, mai mic cu 30% in ultima iarna

Vezi mai multe articole