Prima locuinta bioclimatica de lux, care utilizeaza materiale de constructii naturale, sisteme de climatizare eficiente, iluminat natural si elimina sursele de poluare, a fost construita in judetul Brasov, costurile fiind de 330 de euro pe metrul patrat la rosu, potrivit datelor prezentate de compania de arhitectura Ram Art Construct, detinuta de arhitectii Horatiu si Alina Radu. In total, pentru constructie si amenajare, proprietarul a cheltuit peste un milion de euro, costuri care implica si finisaje si echipamente de lux - seminee, obiecte sanitare, instalatii de control, securitate si monitorizare video - care s-au ridicat la circa 1.500 de euro pe metrul patrat, scrie Ziarul Financiar.
Voestalpine a pierdut peste 10 mil. €, date pe terenurile de la Agigea. Voestalpine, concernul austriac ce a fost anul trecut interesat sa investeasca aproximativ 5,5 mld. euro intr-un combinat siderurgic la Marea Neagra, insa a inghetat proiectul pe fondul crizei, a pierdut peste 10 milioane de euro in Romania din rezervarea terenurilor de la mai multi proprietari din Agigea, locatia vizata in Romania, au declarat pentru Business Standard surse din cadrul negocierilor. Peter Schiefer, purtatorul de cuvant al companiei, a declarat ca proprietarii din Agigea au fost instiintati inca din luna ianuarie ca terenurile rezervate nu vor fi cumparate.
iNES IPTV a lansat canalul Discovery in format HD. Aceasta optiune este disponibila in exclusivitate clientilor iNES, beneficiari ai abonamentului iNES Triple Play. Providerul a lansat pachetul de programe de tip HDTV in noiembrie anul trecut, implementarea noului standard necesitand inlocuirea set-top-box-urilor SD cu unele HD. Potrivit reprezentantilor companiei, la ora actuala, doua treimi din clientii INES IPTV au deja acces la noul format de programe, acestia avand posibilitatea sa urmareasca programe precum EuroSport HD, TVR HD, History HD si Discovery, scrie Wall-Street.
Scumpirea uleiului a „uns“ producatorii cu 788 mil. lei, in 2008. Vanzarile de ulei au crescut anul trecut valoric, cu 53%, la 788 milioane lei, dar au scazut din punct de vedere al volumului, cu 11%, la 120,5 milioane litri, evolutia indicatorilor fiind influentata de majorarea semnificativa a preturilor. In 2007, vanzarile de ulei au totalizat 516,2 milioane lei si 135,4 milioane de litri. "Cresterea valorii vanzarilor si scaderea volumului se datoreaza majorarii preturilor in 2008. Anul trecut, pretul materiei prime, in special la floarea-soarelui, a crescut cu 50-60% comparativ cu 2007, aceasta majorare reflectandu-se in pretul final al produsului. Totodata, trebuie sa avem in vedere ca ponderea materiei prime reprezinta 80% in totalul costurilor pe care le au producatorii de ulei", a declarat presedintele patronatului din industria uleiului, Viorel Zichil, citat Curierul National.
Cappy BodyTime Antiox, noua linie de produse functionale, lansata de compania "Coca-Cola" este disponibila pe piata din Romania in doua variante delicioase: mix de morcovi, portocale, coacaze, zmeura si acerola, si mix de ananas, prune si coacaze. Fiecare dintre cele doua produse are un continut mare de fructe (peste 60%) si constituie o sursa valoroasa de antioxidanti si fito-nutrienti care completeaza sistemul propriu al organismului, pentru o dieta zilnica sanatoasa si echilibrata, anunta Bursa.
Comentarii
Nu exista comentarii.