Proiectele noi au urcat vanzarile Ruukki cu 26% - 28 Mai 2009

28 mai, 2009

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Compania Ruukki Romania, specializata in productia de profile, structuri metalice si panouri sandvis, a inregistrat o crestere cu 26% a afacerilor in lei in primele trei luni ale anului, avans favorizat in principal de contractele incheiate pentru proiecte rezidentiale si industriale noi.

“Desi se vorbeste despre criza din constructii, se pare ca inca se mai construieste in Romania, noi am incheiat in 2009 contracte pentru peste zece proiecte industriale si altele pentru ansambluri de locuinte. E adevarat ca proiectele au o anvergura mai redusa fata de anii anteriori, vorbim despre ansambluri de 5 pana la 20 de locuinte, iar halele industriale sunt redimensionate, insa e important ca pe piata exista inca lucrari”, a declarat Zoltan Szoke, country sales director al Ruukki. El a precizat ca rezultatele din primul trimestru au fost influentate si de strategia de vanzare a firmei, care livreaza sisteme complete de produse si accesorii, dezvoltatorii fiind mai mult interesati de achizitia unor solutii complete, decat sa cumpere aceleasi produse de la mai multi producatori.

Ruukki mizeaza in acest an pe o majorare de 20-30% a afacerilor, pana la 143 milioane de lei, dupa ce in 2008 vanzarile au crescut cu 58%. In 2007, subsidiara locala a grupului finlandez Rautaruukki a consemnat o cifra de afaceri de peste 70 milioane de lei. Potrivit reprezentantilor Ruukki, dinamica vanzarilor va fi influentata de intrarea pe noi segmente de piata, prin inaugurarea unor sectii la fabrica operata de companie la Bolintin Deal, in judetul Giurgiu.

“Cresterea de 20-30% din acest an este sustinuta de inaugurarea sectiei de panouri, plus sectia de structuri metalice, finalizata in 2008, care a intrat pe piata in acest an”, a declarat Madalina Dumitru, director de marketing al Ruukki si . Potrivit companiei, piata de panouri termoizolante din a atins anul trecut valoarea de 134 mil. euro, fata de 135 mil. euro in 2007. Totodata, in volum, piata a scazut anul trecut de la 8,2 milioane de metri patrati la 7,9 milioane de metri patrati. Rautarukki a intrat pe piata romaneasca in 2001, ca importator de invelitori metalice si concureaza pe piata locala cu Lindab, Megaprofil sau ArcelorMittal Construction.

Sursa: Business Standard

 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cat te costa un sistem de panouri solare pe casa Cat te costa un sistem de panouri solare pe casa
TeraPlast vinde linia de business profile de tamplarie catre Dynamic Selling Group TeraPlast vinde linia de business profile de tamplarie catre Dynamic Selling Group
Sony lansează SRS-NS7 – pentru o experiență de audiție ca la cinema, oriunde ai merge Sony lansează SRS-NS7 – pentru o experiență de audiție ca la cinema, oriunde ai merge
Studiu Brico Depôt: un roman isi petrece 535 de zile din viata in baie Studiu Brico Depôt: un roman isi petrece 535 de zile din viata in baie
Stofele de mobilier la control Stofele de mobilier la control
Interhome vrea sa deschida patru magazine de bricolaj, in 2009 - 23 Martie 2009 Interhome vrea sa deschida patru magazine de bricolaj, in 2009 - 23 Martie 2009

Vezi mai multe articole