on

Proiectul tau e doar al tau

04 octombrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Bucuresti, 03 octombrie 2016 - Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, lanseaza o noua campanie de publicitate, care transpune tematica libertatii in contextul propriului camin - un loc in care nu exista regulile sau cerintele din exterior. Astfel, mesajul cheie este „Proiectul tau e doar al tau“, avand rolul de a incuraja orice client de a intreprinde proiecte diverse, in care sa isi puna amprenta.

Libertatea intre proprii pereti, sarbatorita in noua campanie de publicitate

Prin noua campanie de toamna, care se va defasura la nivel european, Hornbach realizeaza, din punct de vedere al continutului, un corespondent al campaniei din primavara acestui an. Astfel, daca in luna martie accentul a fost pus pe sentimentul profund de libertate in legatura cu elemente naturale, noua campanie reaminteste de aceasta senzatie, transpusa intre peretii casei, un spatiu familiar, in care te poti lasa purtat de entuziasmul bricolajului.

"In ultimele luni, am fost preocupati de o tema foarte relevanta, privind gradul din ce in ce mai mare de limitare a libertatii personale, prin reglementari sociale, legi si chiar cei patru pereti ai casei - ultimul bastion al individualitatii noastre”, a declarat Guido Heffels, manager responsabil al departamentului de creatie din cadrul Heimat, agentia care creeaza campaniile publicitare ale Hornbach.

Noul spot video, plin de expresivitate, s-a nascut in stransa colaborare cu regizorul britanic Ian Pons Jewell (casa de productie Anorak, Berlin), reprezentand punerea in scena a unui pamflet excentric, plin de buna dispozitie si in acelasi timp foarte elocvent, vorbit, tipat si soptit de catre actorul german Bela B., cunoscut in special ca membru fondator al trupei „Die Arzte“.

Astfel, in cadrul spotului, carismaticul protagonist trece prin trairi emotionale complet diferite in timpul lucrarilor de bricolaj, de la aroganta, nebunie, ezitare si triumf, pana la atitudini si stari pe care nu si le infraneaza. Campania are in vedere in acest sens un aspect special legat de mesteri, dedicat ritualurilor individuale si unice ale acestora.

"Fara a renunta la umorul specific al Hornbach, noua campanie iti aduce pur si simplu cheful sa demarezi un proiect, sa faci ceva cu mainile tale, sa creezi, sa dai frau liber propriei personalitati”, a subliniat Thomas Schnaitmann, managerul de marketing si comunicare, Hornbach.
In Romania, campania se desfasoara pe TV, in mediile online si outdoor, incepand cu 16 septembrie. In ceea ce priveste Social Media, intregul continut  al campaniei, care va avea hashtag-ul #RitualuriDeLucru, se va regasi si pe un microsite dedicat ce va face trimiteri catre canalele sociale ale Hornbach.

 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Bucurestenii dinspre centrul orasului ar putea plati impozite mai mari - 21 aprilie 2010 Bucurestenii dinspre centrul orasului ar putea plati impozite mai mari - 21 aprilie 2010
83 milioane de euro, impozite din tranzactii imobiliare in 2006 83 milioane de euro, impozite din tranzactii imobiliare in 2006
Stiai ca bacteriile raman pe haine chiar si dupa spalare? Stiai ca bacteriile raman pe haine chiar si dupa spalare?
Milioane de americani, aproape dati afara din case Milioane de americani, aproape dati afara din case
Cutiile de chibrituri\ Cutiile de chibrituri\" comuniste au avut succes si in primul semestru din 2006
Restantele la intretinere - platite in rate pe 3 ani, fara penalitati Restantele la intretinere - platite in rate pe 3 ani, fara penalitati

Vezi mai multe articole