De la inceputul anului 2006 si pana in prezent, Biroul Relatii cu Asociatiile de Proprietari, din cadrul Primariei Sectorului 6, a vizat 700 de adeverinte care fac dovada achitarii datoriei la intretinere de catre proprietarii care doresc sa-si vanda apartamentele.
Conform H.G. 400/2003, autentificarea actului de vanzare-cumparare in cazul apartamentelor de bloc se face doar in conditiile in care proprietarul face dovada achitarii la zi a obligatiilor aferente proprietatii pe care doreste sa o vanda. Actele necesare pentru obtinerea certificarii din partea Primariei sunt adeverinta- tip, completata in mod obligatoriu cu numar de inregistrare si data eliberarii de la asociatia de proprietari, nume si prenume proprietar, adresa apartamentului ce urmeaza a fi instrainat, semnaturile presedintelui, administratorului sau comisiei de cenzori, stampila asociatiei, copie - lista cotelor de intretinere, stampilata si semnata; copie chitanta cu care s-a achitat suma inscrisa in lista de intretinere si, dupa caz, restanta. Mai multe informatii pot fi obtinute de la Biroul Relatii cu Asociatiile de Proprietari, telefon 318.01.39.
Sursa: Adevarul
Comentarii
Nu exista comentarii.