Firmele de retail se bat, in aceste zile dinaintea Pastelui, in promotii cit mai avantajoase pentru clienti. Cei care cumpara acum electrocasnice beneficiaza de preturi reduse.
Toti cei care au asteptat promotiile de Paste pentru a achizitiona frigidere, aragazuri sau televizoare nu au de ce regreta. Marile magazine care comercializeaza astfel de produse pun la dispozitia clientilor, timp de citeva saptamini, oferte tentante. Daca optiunea cumparatorului s-a indreptat catre produsele Arctic, cel mai bine ar fi sa cumpere aragazul dorit dintr-un magazin Altex. Cei care achizitioneaza pina la 30 aprilie produse in valoare de peste 1.600 de lei noi prin intermediul cardurilor BCR-Altex primesc inapoi zece procente din valoarea achizitiei.
„Cardul poate fi folosit atit pentru achizitionarea de produse, cit si pentru extragerea de numerar de la orice bancomat, in limita a 5.000 de euro, respectiv pentru efectuarea de plati prin ATM“, ne-a precizat Ramona Radut, director credite de consum Altex. Cardul poate fi obtinut cu ajutorul actului de identitate si al adeverintei de salariu, pentru un credit maxim de 3.000 de euro, la documentatie adaugindu-se si cartea de munca, pentru credite mai mari.
Un leu pe zi
Nici reprezentantii Domo nu s-au lasat mai prejos si au lansat pentru aceasta perioada campania „un leu pe zi“. „In primavara e sezon de electronice si electrocasnice si in mod traditional oamenii se innoiesc, astfel ne-am decis sa venim cu o campanie promotionala. Sustinem consumatorii in achizitionarea celor mai noi si mai performante electronice si electrocasnice“, a spus Simona Vlad, reprezentanta Domo. Cei care se hotarasc sa-si utileze casa cu produse electrocasnice pot opta pentru un credit direct din magazinul Domo. Clientul are posibilitatea de a achizitiona electrocasnice platind o rata de un leu pe zi. Pot fi cumparate insa numai produse care se incadreaza intr-o anumita plaja de preturi.
Reduceri de pina la 20%
In magazinele Flanco, preturile sint mai mici la nu mai putin de 60 de produse. Reducerile sint intre zece si 20%, astfel incit o masina de spalat Indesit, care avea un pret de 12.399.000 lei, acum poate fi cumparata cu 9.899.000 lei, iar un cuptor cu microunde LG a ajuns de la 3.749.000 lei la 2.999.000 lei. In plus, exista si o oferta de creditare prin care toti cei care cumpara produse electronice si electrocasnice in rate pot beneficia de un imprumut pentru nevoi personale (cash) de pina la 500 de lei noi.
Pentru a fi siguri ca ofertele de Paste au succesul scontat, reprezentantii retailerilor au apelat la diverse metode de promovare.
Reclama, sufletul comertului
Pentru ca trei sferturi din deciziile de cumparare sint luate in magazin, aici este locul in care se incearca influentarea clientului.
In plus, reclamele difuzate sau amplasate in magazin sint mai ieftine decit cele stradale sau de la tv. Totusi, principalul mijloc de promovare ramine difuzarea spoturilor la cit mai multe televiziuni.
Reprezentantii marilor magazine spun ca aceasta perioada aduce profituri semnificative chiar daca sint reduse preturile. Vinzarile cresc in general cu cel putin 50% fata de o luna obisnuita.
Sursa: Cotidianul
Comentarii
Nu exista comentarii.