on

Saint-Gobain lanseaza noua campanie de comunicare: “MISSION TO EARTH”

05 noiembrie, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Grupul Saint-Gobain lanseaza noua campanie de comunicare „MISSION TO EARTH”, conceputa pentru a promova impactul pozitiv al solutiilor sale asupra protejarii planetei, prin imbunatatirea calitatii vietii si a confortului fiecaruia dintre noi, in diverse domenii ale vietii noastre cotidiene, precum habitatul, mobilitatea si sanatatea.

Prin intermediul materialelor sale, Saint-Gobain se dedica intru totul furnizarii de solutii adresate provocarilor cotidiene majore pe care lumea le intampina, precum habitatul, transportul si asigurarea sanatatii pentru aproape 10 miliarde de persoane pana in 2050, protejand in acelasi timp planeta.

Noua campanie consta intr-un material video al carui personaj principal este un robot explorator, singur pe planeta lui, iar mesajul pe care il transmite este acela ca nu exista nimic mai frumos si mai important decat viata noastra de aici, de pe Pamant. Povestea prezinta toate domeniile de activitate ale Saint-Gobain (habitatul, mobilitatea, sanatatea etc.), avand rolul de a spori confortul fiecaruia dintre noi si de a proteja viitorul nostru comun.

De altfel, Pierre-André de Chalendar, Presedintele-Director General al Grupului, anunta in luna septembrie angajamentul Saint-Gobain pentru atingerea nivelului de zero emisii de carbon pana in 2050. Chiar daca materialele Saint-Gobain contribuie la explorarea spatiului (sateliti, rachete, roboti si observatoare astronomice spatiale), este clar ca rolul lor cel mai important este cel pe care il joaca aici, pe Pamant.

Ca parte din campanie, Saint-Gobain organizeaza un eveniment fara precedent sub denumirea „MISSION TO EARTH #1: UN LOC LINISTIT.” Acesta va avea loc in data de 14 si 15 noiembrie 2019 in Place Stravinsky din Paris (Franta). Trecatorii vor fi invitati sa traiasca o experienta senzoriala inedita, conceputa pentru a-i sensibiliza in privinta unei probleme adesea ignorate, ale carei riscuri asupra sanatatii sunt considerabil subestimate: poluarea fonica. Conform OMS, consecinta acesteia va fi faptul ca peste un miliard de oameni vor risca pierderea prematura a auzului pana in jurul anului 2050.

#MISSIONTOEARTH

Despre Saint-Gobain

Cu o vasta experienta si capacitate de inovare, Saint-Gobain, lider mondial in domeniul habitatului si al materialelor de constructii, creeaza, produce si distribuie materiale si solutii care contribuie la bunastarea si viitorul fiecaruia dintre noi.  Acestea pot fi gasite pretutindeni, in locurile in care traim si in viata de zi cu zi: in cladiri, transporturi, infrastructura si in multe aplicatii industriale. Ele ofera confort, performanta si siguranta, abordand provocarile legate de constructie durabila, de eficienta utilizarii resurselor si de schimbarile climatice. Cu vanzari de 41,8 miliarde de euro in 2018, Saint-Gobain opereaza in 68 de tari si are peste 180.000 de angajati.

In Romania,  Saint-Gobain  furnizeaza produse si solutii din gamele Abrasives, Brodrene Dahl, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER,  PAM,  Rigips si Weber, cu aproximativ 1800 de angajati si opereaza 22 de linii de productie in 13 situri industriale situate in Branesti, Calarasi, Ploiesti, Satu-Mare, Tulcea, Turda, Suceava si Valenii de Munte.                   

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Centralele termice compacte, peste o treime din piata Centralele termice compacte, peste o treime din piata
Vinzari duble de aer conditionat Vinzari duble de aer conditionat
Subventiile la casele ridicate prin ANL, la mana primariilor Subventiile la casele ridicate prin ANL, la mana primariilor
Un sfert dintre romani nu stiu cum se evalueaza un imobil - 26 Mai 2009 Un sfert dintre romani nu stiu cum se evalueaza un imobil - 26 Mai 2009
Grupul Leier, investitii de peste 25 mil. euro in Romania Grupul Leier, investitii de peste 25 mil. euro in Romania
VEM Proiect Lightining: “iluminatul comercial devine principalul driver de business in 2017” VEM Proiect Lightining: “iluminatul comercial devine principalul driver de business in 2017”

Vezi mai multe articole