Sondaj ImportDirect.ro: ce produse de curatenie folosesc romanii acasa
• Aproape o treime dintre romani aloca lunar intre 100 de lei si 200 de lei pentru achizitia de produse de curatenie;
• Cei mai multi romani cheltuie intre 50 de lei si 100 de lei pentru achizitia de detergent;
• In peste 96% dintre gospodariile urbane exista cel putin o masina de spalat rufe;
• 6 din 10 romani achita in numerar la livrare comenzile online ce includ produse de curatenie de uz casnic.
Aproape o treime dintre romani aloca lunar intre 100 de lei si 200 de lei pentru achizitia de produse de curatenie pentru uz casnic. Cele mai cumparate produse sunt detergentul de rufe automat, balsamul de rufe si detergentul de vase manual – 4 din 10 romani achizitioneaza lunar cate un produs dintre cele mentionate, potrivit unui sondaj realizat la finalul lunii martie, in mediul online, la solicitarea ImportDirect.ro, retailer online de tip hard discount si unul dintre cei mai mari importatori directi de produse originale de calitate si la pret mic din Romania.
Majoritatea romanilor isi spala hainele la masina, in peste 96% dintre gospodariile din mediul urban existand cel putin o masina de spalat rufe, potrivit sondajului citat.
Pentru spalarea hainelor, romanii folosesc detergenti pudra (40,1% dintre respondenti) si lichid (34%). Detergentii sub forma de capsule sunt preferati de 24,9% dintre romani si circa 1% cumpara alte tipuri de detergenti, precum cei special formulati in functie de modelul masinii de spalat sau alte considerente de nisa.
„Solutiile utilizate la spalarea automata a hainelor sunt in topul listei de cumparaturi a romanilor, in conditiile in care masina de spalat rufe este prezenta aproape in orice casa din mediul urban. Pe masura ce consumatorii devin mai atenti la tratarea specifica a tesaturilor si, in acelasi timp, detin masini de spalat cu tehnologii mai noi, raportul dintre clasicul detergent pudra si cel lichid sau capsule inclina in favoarea celei de-a doua categorii.
Acest comportament de consum il observam in randul clientilor nostri, care arata un interes tot mai mare pentru detergentii lichizi si capsule, mai ales ca si preturile acestor produse sunt tot mai accesibile”, spune Zsolt FÓRIKA, CEO ImportDirect.ro.
Suma alocata de cei mai multi romani (44,7%) pentru o achizitie de detergent de rufe automat este cuprinsa intre 50 de lei si 100 de lei. Aproape 30% cheltuie intre 30 de lei si 50 de lei cand cumpara detergent de rufe, iar 12,6% dintre respondenti au un buget de peste 100 de lei per achizitie. Sub 2% cumpara detergent mai ieftin de 15 lei la o achizitie.
Ce branduri de detergent de rufe folosesc romanii acasa
Intr-un top al celor mai utilizate branduri de detergent de rufe, Ariel (75,6% dintre romani au declarat ca folosesc acest brand) si Persil (mentionat de 46,6% dintre respondenti) conduc in preferintele romanilor.
„Rezultatele acestui sondaj ne confirma comportamentul de consum al clientilor nostri, care obisnuiesc sa cumpere mai multe branduri de detergent de rufe, pe care le folosesc alternativ. In randul clientilor nostri, un interes crescut in categoria de detergenti il observam, astfel, pentru Savex, brand ce se remarca prin diversitatea produselor si preturile accesibile”, spune Zsolt FÓRIKA, CEO ImportDirect.ro.
Magazinul online ImportDirect.ro listeaza produse originale si de calitate de la cele mai cunoscute branduri de detergenti de rufe, la preturi foarte bune, accesibile tuturor. Pentru a oferi aceste preturi, ImportDirect.ro colaboreaza direct cu producatorii produselor comercializate si lucreaza cu stocuri limitate provenind mai ales din capete de stoc.
Cat cheltuie lunar un roman pentru produsele de curatenie pentru uz casnic
Produsele de curatenie pentru baie si bucatarie, solutiile pentru spalat pardoseli, geamuri etc. si detergentii inalbitori si pentru indepartarea petelor completeaza topul celor mai cumparate produse de curatenie de uz casnic, fiind achizitionate lunar de 3 din 10 romani.
La polul opus, cu cele mai putine achizitii lunare, se regasesc odorizantele de camera (circa 25% dintre romani le cumpara lunar), solutiile anticalcar (aproape 19%), sapunul de rufe (12,7%) si detergentul de rufe manual, care se gaseste in cosul lunar de cumparaturi in cazul a 10% dintre romani.
Pentru aceste achizitii, aproape o treime (cca. 30%) dintre romani aloca lunar intre 100 de lei si 200 de lei, in timp ce 22% cheltuie intre 80 de lei si 100 de lei, iar 13% au un buget lunar cuprins intre 200 de lei si 300 de lei. Aproape 2% dintre respondenti afirma ca aloca peste 500 de lei pentru achizitiile lunare de produse de curatenie de uz casnic.
Achizitii online
La momentul realizarii sondajului (finalul lunii martie 2019), 14,11% dintre respondenti au cumparat online cel putin un astfel de produs de curatenie. 12,53% au facut o astfel de achizitie in ultimele doua saptamani, iar 15,92% au cumparat in ultima luna. In acelasi timp, 22,26% nu au cumparat niciodata online produse din aceasta categorie.
Plata cumparaturilor online care includ si produse de curatenie de uz casnic este facuta cel mai frecvent numerar la curier, la livrarea comenzii – 63% dintre respondenti alegand aceasta optiune. In acelasi timp, 33,7% achita cu cardul online la plasarea comenzii, iar circa 2% cu cardul la curier, diferenta de putin peste 1% achitand prin OP, potrivit sondajului de opinie.
Sondajul de opinie citat a fost realizat in mediul online, la solicitarea ImportDirect.ro, la finalul lunii martie 2019, pe un esantion de 1.826 de respondenti, cu varste peste 18 ani, din mediul urban. Marja de eroare a sondajului este de +/- 2%.
Despre ImportDirect.ro
ImportDirect.ro este unul dintre cei mai mari importatori directi de produse de calitate, originale, la pret mic, din Romania. Ofera o gama larga de produse, precum detergenti si cosmetice, de la cele mai cunoscute branduri. Majoritatea produselor sunt importate direct din tarile vestice ale Europei si indeplinesc cele mai exigente cerinte de calitate. ImportDirect.ro se diferentiaza in piata prin preturile foarte competitive practicate, fapt realizabil datorita politicilor de adaos comercial scazut, colaborarii directe cu producatorii, a stocurilor mari si cheltuielilor reduse in gestionarea acestora, pe fondul desfasurarii operatiunilor logistice in spatii si cu resurse proprii.
Comentarii
Nu exista comentarii.