on

SYMMETRICA: De unde aleg clientii finali sa cumpere pavajul

04 iulie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Proiectele private reprezintă un procent tot mai mare din piața locală de pavaj, în contextul scăderii investițiilor publice. Astfel, potrivit Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton, cea mai mare parte a persoanelor fizice care aleg să își monteze pavele în grădinile proprii aleg să facă achiziția din magazine de bricolaj, înțelegând principalele avantaje pe care le oferă acest lucru.

“Canalele prin care produsele noastre ajung la clienții finali, persoane fizice, sunt diverse. Însă, 40% dintre aceștia aleg să caute soluțiile de care au nevoie în magazinele Do-It-Yourself. Motivele sunt că aici găsesc nu doar consilierea de care au nevoie, ci și o gamă largă de alte produse conexe”, a afirmat Sebastian Bobu, Directorul Executiv al Symmetrica.

De asemenea, printre alte avantaje pe care clienții le au achiziționând din magazine de tip DIY sunt discount-urile pe care le pot primi la comenzi mai mari, serviciile de transport, cât și accesibilitatea, locații de acest tip fiind prezente în toate regiunile țării.

Mai mult de atât, chiar dacă proiectul nu este unul foarte vast și cantitatea de produse achiziționate nu este mare, în magazinele de bricolaj clienții au acces la prețuri rezonabile.

Reprezentantul companiei a mai subliniat, de asemenea, că, 30% dintre clienții privați optează pentru achiziția din showroom-urile companiei, în timp ce restul, de 30%, merg către depozite și magazine de materiale de construcții specializate.

“În ceea ce privește clienții care aleg să vină în showroom-uri, de cele mai multe ori aceștia doresc fie să aibă acces la o gamă mai variată de produse, fie să beneficieze de consultanță specializată, în funcție de proiectul pe care îl au”, a mai adăugat Sebastian Bobu.

Raportat la întregul business Symmetrica, ce a atins 20 de milioane de euro în 2016, vânzările se împart astfel: 30% merg către persoanele fizice, în timp ce firmele de construcții și antreprenorii reprezintă cca. 40%. La aceștia se adaugă autoritățile publice, cu 20% din vânzări, și alte categorii de clienți cu 10%.

“Proiectele private și rezidențiale sunt în creștere și, în acest fel, acoperă cea mai mare parte din volumul și valoarea scăderii înregistrate pe segmentul de infrastructură. Pe segmentul rezidențial  putem chiar remarca deja o creștere în ceea ce privește cererea de produse din gama premium, volumele livrate către ansamblurile rezidențiale și proiectele persoanelor fizice crescând substanțial”, a încheiat Sebastian Bobu.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cel mai mare parc acvatic din Romania se redeschide pentru un nou sezon de distractie Cel mai mare parc acvatic din Romania se redeschide pentru un nou sezon de distractie
Esop: Chiriasii vor incepe sa tina cont si de costurile de intretinere - 3 Martie 2009 Esop: Chiriasii vor incepe sa tina cont si de costurile de intretinere - 3 Martie 2009
Locuintele vechi, intre scumpiri si ieftiniri - 14 Mai 2009 Locuintele vechi, intre scumpiri si ieftiniri - 14 Mai 2009
Mio Technology lanseaza in Romania Mio MiVue Drive, noua gama de Navigatie video pentru autovehicule Mio Technology lanseaza in Romania Mio MiVue Drive, noua gama de Navigatie video pentru autovehicule
La CONSTRUCT – AMBIENT EXPO se gasesc cele mai inspirate idei de amenajari interioare si exterioare La CONSTRUCT – AMBIENT EXPO se gasesc cele mai inspirate idei de amenajari interioare si exterioare
Daikin Romania isi mentine pozitia de lider al pietei HVAC Daikin Romania isi mentine pozitia de lider al pietei HVAC

Vezi mai multe articole