Targ 3 in 1 de criza: Imobiliar, de nunti si imbracaminte - 16 martie 2010

16 martie, 2010

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Agentia Ad Media, organizatorul targului imobiliar tIMOn, a incheiat parteneriate cu compania Morevents, pentru a gazdui o expozitie de imbracaminte si incaltaminte, si cu K-Event Solutions, agentia care organizeaza targul de nunti E-Mariage Fest.
 
Targul imobiliar tIMOn se va desfasura in perioada 18-21 martie in Piata Consitutiei si va necesita o investitie de 500.000 de euro, potrivit declaratiilor anterioare ale organizatorilor.
 
In aceeasi perioada, tot in Piata Constitutiei, dar separat de targul imobiliar, va avea loc o expozitie de imbracaminte si incaltaminte, organizata de Morevents.
 
Ad Media a semnat un parteneriat si cu K-Event Solutions, firma organizatoare a targului E-Mariage Fest, astfel incat vizitatorii tIMon vor avea intrarea gratuita la targul de nunti organizat in saptamana imediat urmatoare, in aceeasi locatie.
 
“Am semnat un acord cu organizatorii targului de nunti pentru ca am realizat ca este normal sa avem vizitatori comuni. Tinerii care se casatoresc in acest an vor avea nevoie si de o locuinta si, pentru ca oricum ii asteapta un an cu multe cheltuileli, vor beneficia de un singur bilet de intrare pentru ambele targuri”, a explicat Vlad Vlasceanu (foto), directorul tIMOn.
 
Conform datelor statistice ale tIMOn, colectate pe parcursul ultimelor editii, in proportie de 60%, targetul apartamentelor noi este reprezentat de familii tinere, un alt procent important constituindu-l tinerii care au in plan o casatorie in viitorul apropiat(25%) sau tinerii care au in plan relocarea (in alta localitate sau doar plecarea din casa parinteasca) – 15%.
 
Cea de-a XVI-a editie a Targului Imobiliar National tIMOn se desfasoara in perioda 18-21 martie in Piata Constitutiei din Bucuresti.
 
Sursa: Wall street

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Euronavetistii, loviti de criza imobiliara Euronavetistii, loviti de criza imobiliara
Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania
Un brad brazilian in centrul Bucurestiului Un brad brazilian in centrul Bucurestiului
Locuintele fara finisaje - O varianta mai ieftina pentru cumparatori Locuintele fara finisaje - O varianta mai ieftina pentru cumparatori
Deficitul de locuinte dicteaza pretul Deficitul de locuinte dicteaza pretul
Formele moderne KUMA definesc stilul tau de viata Formele moderne KUMA definesc stilul tau de viata

Vezi mai multe articole