on

Tehnologia digitală contribuie la îmbunătățirea proceselor legate de securitatea la incendiu

22 decembrie, 2021

comenteaza trimite unui prieten printeaza

PLANRADAR, APLICAȚIA DE AJUTOR PENTRU DIRIGINȚII DE ȘANTIER

 

Tehnologia nu este un scop, ci o unealtă pe care cu toţii ne-am obişnuit să o folosim în mod curent. Digitalizarea este un proces care contribuie atât la consolidarea şi creşterea productivităţii, cât şi la ajutarea unei organizaţii în a îşi atinge telurile strategice într-o manieră mai simplă, crescând în acelaşi timp flexibilitatea pentru a putea inova în continuare.

 

Dacă ar fi să analizezi toate aplicaţiile cu aplicabilitate în domeniul construcţiilor disponibile în momentul de fată pe piaţă, ar dura destul de mult. Este important să menţionăm faptul că o astfel de aplicaţie simplifică munca oamenilor, reduc timpul de lucru, evită erorile, facilitează munca în echipă şi favorizează rezultate optimizate.


Ai nevoie de o aplicaţie care să te ajute să urmăreşti un proiect de construcţii încă din faza de proiectare, până la momentul finalizării lui? Poţi folosi: BIM 360 Design, eDevize, Navisworks, Autodesk Revit 2022, Autodesk Civil 3D 2022, Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection,

 

Însă atunci când vorbim de un proiect de construcţii, indiferent de destinaţia acestuia, un aspect extrem de important este legat de securitatea la incendiu. Știați că în 2019 s-au înregistrat, la nivel național, cel mai mare număr de incendii din România în ultimii 6 ani? Conform datelor furnizate de reprezentanții Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, spațiile industriale au cel mai mare număr de conflagrații, urmate de spațiile de vânzare cu amănuntul, unitățile de alimentație publică și locuințe.

 

În România, în ultimii ani, doar în spitale și farmacii, s-au produs 18 incendii cauze datorate în special vechimii instalațiilor însă, mai important, a lipsei verificării și înlocuirii acestor instalații.


Aceste cifre reiterează importanța respectării bunelor practici în ceea ce privește siguranța la incendiu pentru diriginții de șantier. În prezent, prevenirea incendiilor este, de obicei, un proces manual, ceea ce poate îngreuna respectarea celor mai bune practici, dar lucrurile se schimbă.
Prevenirea incendiilor este una dintre cele mai importante îndatoriri ale diriginților de șantier, iar tehnologia digitală poate contribui la îmbunătățirea proceselor legate de securitatea la incendiu.


PlanRadar ajută la gestionarea și reducerea riscului de incendiu din faza de construcție, dar și după finalizarea lucrării astfel:

 

Evaluări periodice ale riscului de incendiu. Memento direct în aplicație care amintește echipei asupra necesității evaluării (exerciții de prevenire a incendiilor, verificarea ușilor de incendiu, verificarea și înlocuirea becurilor sau ale altor instalații). Procesul este simplu: se deschide automat un formular care trebuie completat de către dirigintele de șantier (în timpul lucrării) și de responsabilul de siguranță a clădirii (după ce clădirea este dată în folosință).

 

Menținerea unui istoric digital. O evidență digitală a siguranței la incendiu pentru diriginții de șantier. Utilizând PlanRadar, toate înregistrările vor fi stocate digital, în cloud, în permanență, ceea ce înseamnă că va exista un istoric digital cu privire la ce teste de incendiu au fost efectuate, când și de către cine.

 

Dovezi digitale în privința finalizării verificărilor. Există întotdeauna pericolul ca unii membri ai personalului să considere verificările de securitate la incendiu drept un "exercițiu de bifare a unor căsuțe". Cu ajutorul PlanRadar, se pot încărca dovezi foto – video ale fiecărei etape de verificare, necesare pentru raport.

***
PlanRadar este o soluție SaaS (Software aș a Service) pentru documentare și comunicare în proiecte de construcții și imobiliare. Poate fi utilizat pentru gestionarea defecțiunilor și sarcinilor, întreținere, inspecții ale clădirilor, documentație de construcție, predări și raportare. Folosind o aplicație web (pentru toate browserele) sau aplicații pentru toate smartphone-urile și tabletele (iOS, Android și Windows), echipele pot partaja planuri digitale sau modele BIM, pot comunica și urmări orice informație. Prin digitalizarea fluxurilor de lucru, PlanRadar reduce frecvența erorilor, economisește timp pentru toate părțile implicate și permite creșteri enorme ale eficienței: clienții raportează economii de până la 7 ore de lucru pe săptămână. PlanRadar are sediul central în Viena, Austria, şi deservește în prezent peste 13.000 de clienți din 55 de țări.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Apartamente inchiriate de mai multe ori Apartamente inchiriate de mai multe ori
Targul international de mobila BIFE SIM se deschide pe 12 septembrie Targul international de mobila BIFE SIM se deschide pe 12 septembrie
Zece milioane de euro pentru 11 blocuri din Otopeni Zece milioane de euro pentru 11 blocuri din Otopeni
Petru Rares: Petru Rares: "Piata imobiliara isi va reveni in sase ani" - 14 Octombrie 2009
Complex de vile de 3 mil. euro la Sibiu Complex de vile de 3 mil. euro la Sibiu
Legea caselor: cine pierde si cine castiga Legea caselor: cine pierde si cine castiga

Vezi mai multe articole