on

The Empty Shop, un nou record de donatii – 60,7 tone de haine colectate in Bucuresti, in doar 4 saptamani

12 august, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

  • Campania „The Empty Shop” a strans 60,7 tone de haine, donate de peste 8.600 de persoane care au trecut pragul Promenada mall, initiatorul proiectului;
  • 322 de kilograme sunt reprezentate de haine noi;
  • 56,2 tone de articole vestimentare au ajuns deja prin intermediul Crucii Rosii Romane la peste 4700 de persoane din zone sarace, predominant din mediul rural, familii cu multi copii, lipsite de posibilitati financiare, familii monoparentale, persoane varstnice cu pensii mici, persoane cu afectiuni medicale, copii din centre de plasament,  oameni ai strazii, copii abandonati, din 10 judete din Romania.
 
A doua editie „The Empty Shop”, campanie initiata de Promenada in parteneriat cu Unilever (OMO, Cocolino) si Crucea Rosie Romana, a reusit sa colecteze o cantitate record de articole vestimentare pentru Bucuresti de 60,7 tone. Proiectul The Empty Shop, menit sa schimbe vieti si sa ajute persoanele in nevoie prin donarea de haine, a implicat peste 8.600 de locuitori ai Bucurestiului si vizitatori ai centrului comercial Promenada. 
 
OMO si Coccolino, partenerii campaniei, s-au ocupat de spalarea, improspatarea si igienizarea hainelor, astfel incat acestea sa ajunga in conditii excelente la beneficiari. Impresionant este si faptul ca, din intreaga cantitate, 322 de kilograme sunt reprezentate de haine noi, cu eticheta. 
 
Numeroase persoane publice s-au implicat in proiect, prin donatii si mesaje de sustinere, precum Amalia Enache, Vladimir Draghia si Alice Cavaleru, Irina Fodor, Ioana Chicet-Macoveiciuc (Printesa Urbana), Alex Zamfir (Celmaibuntata.ro), Gabriela Atanasov (SweetPaprika.ro) si multi altii.
 
Singurul magazin cu rafturi goale a tinut usile deschise timp de aproximativ o luna, din 24 aprilie pana in 19 mai, in Promenada. Magazinul faptelor bune a atras zilnic aproximativ 300 de vizitatori, care au venit si au donat cu scopul de a-i ajuta pe cei care au mai putin decat ei, cu speranta ca vor ajuta persoane din zone sarace si vor contribui la reducerea abandonului scolar.  
 
In prezent, ultima etapa a fost finalizata, ceea ce inseamna ca hainele sortate, curatate si igienizate cu ajutorul OMO si Coccolino au fost livrate catre beneficiarii selectati, prin intermediul celor 50 de voluntari si 20 de angajati de la Crucea Rosie Romana care s-au implicat in campanie. Astfel, au fost livrate 56,2 tone de articole de imbracaminte catre aproximativ 1177 de familii, insumand peste 4700 de persoane din 10 judete (Bucuresti, Bacau, Calarasi, Dambovita, Ialomita, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Vaslui). De asemenea, in cadrul primelor etape s-au alaturat initiativei si cei de la Club Off-Road Bucuresti (CORB), alaturi de Roxana Ciuhulescu, care au dus 900 de kg de haine, in judetul Buzau, in sate accesibile numai cu masini de teren. 1800 kg au fost distribuite prin intermediul filialei de Crucea Rosie Prahova in Comuna Berceni, Sat Catunu afectat de inundatii. Au fost 91 de familii beneficiare, aproximativ 200 de persoane. 
 
 “Consideram esential rolul companiilor in a sustine valori frumoase, un stil de viata durabil si un viitor sustenabil. Doar prin implicare activa putem creste o generatie puternica si libera, de aceea ne-am bucurat sa devenim partenerii acestui proiect, prin intermediul OMO si Coccolino. OMO crede in Puterea Jocului, pentru a creste generatii de copii curajosi, increzatori, independenti, care invata sa daruiasca pentru a deveni adulti empatici si generosi. Prin implicarea noastra, transmitem mai departe dorinta de a ajuta si de a oferi. Multumim miilor de persoane care au oferit mai departe lectia generozitatii si au decis sa doneze pentru a schimba vieti!”, a declarat Irina Urechean, Senior Marketing Category Manager Fabric Solutions & Fabric Sensations, Unilever South Central Europe. 
 
Cateva concluzii in urma acestei colecte:
 
  • Cele mai donate articole vestimentare au fost hainele pentru copii si adolescenti
  • Hainele donate au fost potrivite pentru toate sezoanele: dar au predominat articolele de primavara / toamna (pantaloni, jachete, paltoane etc)
  • In acest an au fost donate 322 de kilograme de haine noi, cu eticheta.
 
<<„The Empty Shop” este un proiect despre oameni, despre fapte bune, un proiect in care binele invinge si care a solidarizat peste 7 milioane de oameni in zona de online, care au popularizat acest magazin gol. Desi anul acesta campania s-a desfasurat numai in Promenada, in Bucuresti, colecta a mobilizat peste 8.600 de donatori, care au umplut cu haine noi sau aproape noi rafturile, pentru a doua oara. The Empty Shop este clar un proiect care ii face pe vizitatorii nostri sa vibreze si ne bucuram sa vedem asta>>, spune Ana Maria Leca, Manager al Promenada Mall. 
 
Mai multe informatii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul www.promenada.ro si pe pagina de Facebook a centrului comercial.
 
Despre Promenada
 
Promenada reinventeaza experienta cumparaturilor si a divertismentului, adresandu-se unui public cu un stil de viata contemporan, aflat in continua cautare de surse de inspiratie si de creativitate. Centrul comercial este situat in Calea Floreasca 246B, in imediata vecinatate a statiei de metrou Aurel Vlaicu. Promenada este un reper in viata urbana a orasului printr-un design avangardist, care include terasa verde, inspirata de gradinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurandu-se vara de proiectii de film, spectacole de teatru sau concerte si iarna de un patinoar in aer liber, dar si un mix de chiriasi care satisface asteptarile unui public tot mai exigent. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat in portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrala si de Est. Pagina de FB: https://www.facebook.com/Promenadaro/ 
 
Despre OMO
 
OMO crede ca jocul este cea mai buna scoala pentru dezvoltarea copiilor si sustine jocul liber, cu cat mai putine restrictii, afara, acasa sau la scoala. Puterea Jocului este cea mai recenta campanie semnata de OMO, un manifest impotriva fricilor, a preconceptiilor si a nesigurantelor si un pas inainte pentru o educatie prin care copiii sa creasca independenti, creativi si curajosi. Afla mai multe despre cum putem creste o generatie puternica impreuna pe www.omo.putereajocului.ro
 
Despre Crucea Rosie Romana
 
Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania, infiintata in 1876, este o organizatie umanitara membra a Miscarii Internationale de Cruce Rosie si Semiluna Rosie, auxiliara a autoritatii publice si abilitata prin lege sa asigure asistenta umanitara in caz de dezastre si sa vina in sprijinul persoanelor vulnerabile, serviciile fiind acordate voluntar, impartial si neutru. Organizatia contribuie, prin programele desfasurate, la prevenirea si alinarea suferintei sub toate formele, protejeaza sanatatea si viata, promoveaza respectul fata de demnitatea umana, fara nicio discriminare bazata pe nationalitate, rasa, sex, religie, varsta, apartenenta sociala sau politica. Crucea Rosie Romana este prezenta la nivel national, cu reprezentare la fiecare nivel teritorial, avand 47 de filiale, 721 subfiliale si 502 comisii, iar 6.600 de voluntari se implica activ in activitatile Crucii Rosii Romane. www.crucearosie.ro 
 
Despre Unilever 
 
Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente, produse de ingrijire a casei si produse de ingrijire personala, prezent in peste 190 de tari, ajungand la 2,5 miliarde de consumatori in fiecare zi. Compania are 161.000 de angajati si a generat, in 2017, vanzari in valoare de 53.7 miliarde €. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfasoara pe pietele emergente sau in curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi gasite in casele din intreaga lume, inclusiv OMO, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s si Magnum. 
 
Pentru mai multe informatii despre Unilever si planul sau pentru un stil de viata sustenabil: www.unilever.ro/sustainable-living    
 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Flanco se alatura campaniei ”Priveste partea pozitiva”, de reciclare a bateriilor Flanco se alatura campaniei ”Priveste partea pozitiva”, de reciclare a bateriilor
ATU TECH (A2T.ro) ORGANIZEAZĂ CEL MAI MARE BLACK FRIDAY DE PÂNĂ ACUM ATU TECH (A2T.ro) ORGANIZEAZĂ CEL MAI MARE BLACK FRIDAY DE PÂNĂ ACUM
19.000 de pasionati de calatorii si-au dat intalnire la editia de primavara a TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI 19.000 de pasionati de calatorii si-au dat intalnire la editia de primavara a TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI
PowerUp! by InnoEnergy, cea mai mare competitie a start-upurilor Cleantech, da startul unei noi serii de inscrieri in Romania PowerUp! by InnoEnergy, cea mai mare competitie a start-upurilor Cleantech, da startul unei noi serii de inscrieri in Romania
Masdar, orasul cu zero emisii poluante Masdar, orasul cu zero emisii poluante
Preturile apartamentelor, in jocul cresterilor \ Preturile apartamentelor, in jocul cresterilor \"fara perdea\"

Vezi mai multe articole