Suntem inconjurati de mii de culori care mai de care mai vesele si mai atractive, iar efectele pe care acestea le produc sunt pe cat de semnificative, pe atat de subtile. Variantele pe care le avem la dispozitie sunt nenumarate, de la culori pale la nuante intense, de la tonalitati reci si dure, la tonuri calde si primitoare, toate pregatite sa ne faca viata mai interesanta.
Pandemia de Coronavirus ne-a adus mai aproape de natura si ne-a aratat ca trebuie sa o protejam pe cat de mult posibil. De asemenea, companiile trebuie sa isi revizuiasca sistemele de productie, astfel incat sa protejeze mediul inconjurator.
Novocolor este prima companie italiana care a obtinut certificarea REDcert2, o certificare importanta in sectorul industrial ce este oferita companiilor care investesc in materii prime durabile. De asemenea, compania conduce de ani buni cercetari ce au ca scop a crearea unei noi abordari industriale in segmentul de decorare, bazate pe Mass Balance Approach – abordare ce inlocuieste materialele derivate din resursele fosile cu resurse regenerabile rezultate din exploatarea biomasei. Designerii de culoare Novacolor au fost intotdeauna dedicati cercetarii de noi efecte decorative de inalta performanta si care evolueze in armonie cu mediul inconjurator.
Cand vorbim despre finisaje decorative de inalta calitate, recunoscute si iubite la nivel international, despre proiecte de arhitectura de succes, despre sustenabilitate si abordari ecologice, vorbim si despre universul Novacolor si despre Joy Revolution.
Joy Revolution (Revolutia Bucuriei) in lumea culorilor devine cautarea unui nou sistem de productie mai prietenos cu mediul inconjurator, al carui impact sa fie minim si care sa permita comunitatii sa beneficieze de produse performante si sanatoase.
Fuorisalone - Anul acesta Fourisalone s-a desfasurat in Milano, in perioada 15-21 iunie.
Fuorisalone este un mix de evenimente distribuite in diferite zone din Milano si care au loc in acelasi timp cu Targul international de Mobila.
In fiecare an, in aprilie, Salone si Fuorisalone definesc Milan Design Week, cel mai important eveniment din intreaga lume dedicat designului. Fuorisalone nu este un targ, deoarece acesta nu are un centru organizational si nici nu este condus de vreo institutie. Aceasta a luat nastere spontan la inceputul anilor 80 prin vointa companiilor active din sectorul de mobilier si design industrial. In prezent, acesta se extinde in multe sectoare conexe, precum auto, tehnologie, telecomunicatii, arta, moda si produse alimentare.
Mai multe detalii aici.
Sursa imagini: Fuorisalone.it
Comentarii
Nu exista comentarii.